לא מזמן התבשרנו ששיא המהירות למכונית סדרתית נשבר, אמנם לא שיא גינס רשמי (נסיעה רק בכיוון אחד, והיא לא ממש סדרתית), אך 'ונום הנסי' השיגה תוצאה מהירה יותר מבוגאטי ווירון סופר-ספורט, והגיעה ל-432 קילומטרים בשעה. עכשיו אנחנו מתבשרים שנשבר שיא גינס רשמי! למכסחות דשא.
הונדה השקיעה משאבים וסכום כסף לא קטן בשביל לנפץ את שיא המהירות המרבי למכסחות דשא. כן כן, אין כאן טעות הקלדה, מכסחת הדשא הזו השיגה נתון ממוצע של 187.6 קילומטרים בשעה, ובכך השאירה מאחור את השיא הקודם, האיטי משהו – 140 קילומטרים בשעה בלבד. עגלה. זאת אומרת, מכסחת דשא.
נשבר שיא המהירות שוב. הפעם למכסחות דשא
צילום: מנהל
הונדה משקיעה במכסחות דשא זריזות. ככה זה שיש הרבה כסף מיותר?
מכסחת הדשא הזו הגיחה אל אוויר העולם כ-HF2620 סדרתית שבאמת יועדה לגזום דשא. המנוע פורק ונזרק אחר כבוד לטובת מנוע אחר של הונדה, מאופנוע מדגם VTR, מנוע בנפח של ליטר אשר הספקו 109 כוחות סוס. המתלים והגלגלים הגיעו מטרקטורון של החברה, המושב מקוברה, ומערכת ההיגוי של מוריס ישנה. על הכל הייתה אחראית סדנת המרוצים שמריצה את הונדה בסבב ה-BTCC (אליפות בריטניה למכוניות סלון). משקל מכסחת הדשא הזו עומד על 140 קילוגרם, אתם מוזמנים לחשב לבד את יחס ההספק-משקל הפסיכי.
נשבר שיא המהירות שוב. הפעם למכסחות דשא
צילום: מנהל
מנוע ליטר של אופנוע הונדה מדגם VTR
התאוצה מעמידה למאה קילומטרים בשעה אורכת רק 4 שניות, והמהירות המרבית תוכננה להיות גבוהה יותר – 210 קילומטרים בשעה. ולו היה המסלול ארוך דיו (הנוכחי היה באורך 2 קילומטרים בלבד), סביר להניח שהיו מצליחים להגיע אליה.

השיא לא יכול היה להירשם לו למכסחת הדשא הזו לא הייתה יכולת כיסוח דשא. הגיוני האמת. אי לכך ובהתאם לזאת, כוסח הדשא במהירות, ממש במהירות (24 קילומטרים בשעה), והשיא נרשם כחוקי, כדת וכדין בספר השיאים של גינס. שיהיה במזל להונדה.