כבר סיפרנו לכם ששברולט ישראל תשים יהבה השנה על מנועי טורבו, ובייחוד על יחידת ה-1.4 ליטר 140 כ"ס המוכרת. וגם סיפרנו לכם שבמסגרת הזו גם תחזור לארץ גרסת הטורבו של שברולט קרוז אחרי ששיווקה הופסק. וכעת זה קורה: שברולט החלה בשיווק הקרוז טורבו, אשר תגענה הפעם מקוריאה.
 
 
בשלב הראשון שברולט תחזור לשווק את הקרוז טורבו במרכב הסדאן האהוד על רבים, ואליו היא תצרף גם את גרסת ההאצ'בק בעלת חמש דלתות. בעתיד, כך שברולט, יתכן וגם גרסת הסטיישן תגיע עם מנוע הטורבו, אך היא צפויה להיות יקרה במעט מאחיותיה.
 
שברולט קרוז טורבו חוזרת לישראל
צילום: מנהל
שברולט קרוז חוזרת לטורבו
 
הקרוז טורבו תאיץ ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות (לעומת 11.4 שניות לגרסת ה-1.8 ליטר) ותגיע ל-204 קמ"ש מרביים. למרות הביצועים העדיפים היא צפויה להיות חסכונית ונקיה יותר מאחיותיה, מה שיסיע לה בדירוג הירוק. מנוע זה אמור לתפוס את מקום גרסת ה-1.8 ליטר, למעט בגרסת הסטיישן (לפחות בשלב זה). הגרסאות החדשות יוצעו ברמות הגימור המוכרות: LT או הפלטיניום המצוידת יותר (מיי-לינק, מצלמה, חישוקים קלים). בטורבו תזכה הגרסה המצוידת גם בבקרת אקלים מפוצלת.
 
 
מחירי הגרסאות החדשות ינועו בין 124,000 ל-127,000 שקלים לגרסת החמש דלתות כאשר עבור הסדאן שברולט דורשת 1,000 שקלים נוספים. בשברולט ישראל מקווים שהמנוע החדש יתרום לחיזוק המשפחתית הוותיקה שלהם. באם שברולט קרוז סטיישן תגיע אף היא עם מנוע הטורבו, היא צפויה לעלות כ-132,000 שקלים בגרסה המהודרת יותר.