סקודה ממשיכה לחדש את היצע הגרסאות של סקודה אוקטביה בשוק המקומי, וכעת מגיעה תורה של הגרסה החזקה והדינאמית במבחר, הלו היא ה-RS. הגרסה הספורטיבית לאוקטביה החדשה נוחתת כאן לכבוד השקת אולם התצוגה המרכזי החדש של סקודה שמתוכננת להמשך השבוע (בבית צ'מפיון). גרסה זו מצוידת במנוע ה-2.0 ליטר המוגדש המוכר גם מהגולף GTI (אותה כבר הספקנו לבחון), וגם כאן הוא מייצר 220 כ"ס. המנוע משודך לתיבת ה-DSG עם שישה הילוכים, והשילוב הזה מביא ביצועים מצוינים, 245 קמ"ש מרביים וזינוק למאה קמ"ש ב-6.9 שניות.
חיצונית, האוקטביה הספורטיבית זוכה לאיפור לא מוגזם אך מורגש, עם פגוש שונה ואגרסיבי יותר מלפנים, מסגרת כהה לסבכה, שני מפלטים מאחור, כנף אחורית קטנה וחישוקי 19 אינץ' גדולים למדי. גם בגרסה זו האוקטביה שומרת כמובן על מבנה חמש הדלתות השימושי שלה, עם תא המטען העצום בנפח של 590 ליטר.
סקודה אוקטביה RS בישראל
צילום: מנהל
סקודה אוקטביה RS. תוצע בהנחה באירוע ההשקה שמתוכנן לתחילת אפריל
סקודה אוקטביה מגיעה בגרסה זו ברמת אבזור עשירה למדי הכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות' מקורית, בקרת אקלים מפוצלת, מחשב דרך, גלגל הגה מצופה עור ו-7 כריות אוויר. בתא הנוסעים האווירה ייחודית, בעיקר בזכות מושבי ספורט נאים, דיפונים המשלבים עור וקרבון וספי דלתות ודוושות מוכספים. מחירה של האוקטביה RS יעמוד על 214,900 שקלים, ובאירוע ההשקה (4.4.14) תינתן הנחה של 7,000 שקלים.