מיני קופר החדשה עוד לא הספיקה להניח את גלגליה על כבישי ישראל, וכבר כעת היצרנית משחררת תמונות ופרטים על דגם הקונספט של הקלאבמן, גרסת הסטיישן השימושית של המיני. הקונספט יוצג בתערוכת ז'נבה, ויציג ממדים גדולים יותר מאלו של המיני המוכרת, תא נוסעים מעוצב ואיך לא – שימושיות עדיפה.
 
 
עיצוב הקונספט נאמן למקור, שזה אומר שהיא כוללת את הסבכה הקדמית החדשה, את יחידות התאורה העגולות מלפנים וגג בהיר "צף". בכלל, די קל לזהות לאיזו משפחה שייך דגם הקונספט. לכל זה מתווספות קשתות גלגלים שחורות, ספוילר אחורי שמקנה מראה מעט דינאמי וחישוקים גדולי קוטר (19 אינץ') שמשלימים את החבילה. יחידות התאורה האחוריות שונות משהכרנו, רוחביות וצרות מאלו של המיני הרגילה. הקונספט החדש מתגאה בארבע דלתות צד במקום הסידור הא-סימטרי של הדגם היוצא, אך שמר על דלתות ה"אסם" מאחור (שתי דלתות שנפתחות לצד, קצת כמו ארון בגדים).
 
מיני קופר מתארכת: הקלאבמן קונספט הוצגה
צילום: מנהל 
מיני קלאבמן קונספט. מוותר על סידור הדלתות הייחודי של הדגם היוצא
 
ממדי הקונספט גדולים יותר מהקלאבמן הנוכחי. האורך צמח ב-27 סנטימטרים, הרוחב גדל ב-17 סנטימטרים והגובה עומד על 145 סנטימטרים, 2.5 סנטימטר גבוה מהנוכחי. כרגע מיני לא שחרר פרטים על יחידות ההנעה, אך סביר להניח שהדגם הסדרתי ישתמש במנועים שהוצגו עם המיני החדשה.
 
 
למרות שעיצובו נקי למדי, תא הנוסעים צעקני מעט, כנראה "בזכות" שילוב הצבעים החיים. מושבי העור הכהים משלבים טקסטורת מעוינים בצבע בהיר יותר (כחול), הדשבורד כהה בחלקו העליון, אך נשלט בידי גוון אדום חזק ופס כסוף לרוחבו. במיני לא הסתפקו בזה, וגם במחוונים מאחורי גלגל ההגה ובמרכז הדשבורד (דיגיטליים) תמצאו את שילוב צבעי האדום-כחול. צעקני כבר אמרנו?
 
מיני קופר מתארכת: הקלאבמן קונספט הוצגה
צילום: מנהל 
תא הנוסעים מעוצב וצבעוני
 
מוקדם לדעת עד כמה ישפיע הקונספט הזה על הקלאבמן הבא, אך הוא אינו נראה רחוק מדי מדגם סדרתי שיראה אור בעתיד. כאמור, מיני תציג את הקלאבמן קונספט יוצג בתערוכת הרכב בז'נבה, שפותחת את שעריה בסוף השבוע הקרוב.