בסובארו ישראל כבר סיפרו לנו לא פעם שהם שאופים לחזק את סובארו XV בהתמודדות שלו מול רכבי הפנאי השונים. מדובר במתחרה מעט שונה באחד התחומים הלוהטים ביותר כרגע בשוק המקומי. אחת הדרכים של סובארו ישראל לעשות זאת תהיה להרחיב את ההיצע הקיים של מכונית הפנאי המיוחדת הזו.
 
 
בסובארו, כך אומרות השמועות שמגיעות אלינו, שואפים לצרף למבחר את גרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית של ה-XV, אף היא עם הנעה כפולה (שחסרה למתחרים בגזרת מחיר זו). גרסה זו לא הייתה זמינה בשוק המקומי כאשר הוצגה ה-XV בארץ לפני שנתיים, ואולם, כעת עמלים בסובארו ישראל על הבאתה ארצה. כמו שזה נראה כעת, היא עשויה להיות זולה משמעותית מה-XV עם מנוע ה-2.0 ליטר, כאשר תג המחיר עתיד לנוע סביב ה-150,000 שקלים. מחיר רשמי, כמובן, עדיין אין וכך גם לא תאריך יעד לנחיתה.
 
סובארו XV יגיע אלינו בגרסת 1.6 ליטר?
צילום: מנהל 
סובארו ישראל רוצה לחזק את ה-XV
 
 
 
בכל מקרה, בגרסה זו סובארו XV חמושה במנוע ה-1.6 ליטר המוכר שמשמש גם את סובארו אימפרזה המוכרת, ואשר מייצר כאן 114 כ"ס (לעומת 150 כ"ס למנוע ה-2.0 ליטר הנוכחי). הוא משודך לתיבה הרציפה המוכרת, כאשר המהירות המרבית היא 175 קמ"ש והזינוק למאה יארך 13.8 שניות. צריכת הדלק הממוצעת של ה-XV בגרסה זו עומדת על 15.9 ק"מ לליטר, טוב במעט משל גרסת ה-2.0 ליטר (15.1 ק"מ לליטר).