כמו שהובטח לנו רק לאחרונה, לקסוס ישראל פותחת את שנת 2014 בהשקת ה-CT200h המחודשת, שעברה מתיחת פנים קלה בסוף השנה שעברה. לקסוס CT200h המחודשת נוחתת בארץ שלוש שנים אחרי שהמכונית הקומפקטית של היצרנית הגיעה לכאן לראשונה. מאז, היא הפכה לאחד הכלים החשובים במבחר המקומי של מותג היוקרה היפני.
 
 
המכונית ההיברידית, שמצוידת ביחידת הכוח המוכרת מהפריוס (1.8 ליטר, 136 כ"ס), קיבלה פנים שמיישרות קו עם המראה החדש של לקסוס (בעיקר גריל "שעון החול" החדש), ועברה עדכונים שונים בתא הנוסעים (כולל גלגל הגה חדש). בלקסוס מספרים על מאמץ מקיף לשיפור האיכות הכוללת של המכונית וטיפול בבידוד הרעשים.
 
לקסוס CT200h המחודשת כבר בישראל
צילום: מנהל 
לקסוס CT200h המחודשת. עדכונים קלים ליחידת ההנעה
 
בנוסף, מערך המתלים עודכן לטובת שיפור נוחות הנסיעה (שלא הייתה הצד החזק של ה-CT200h היוצאת). גם ניהול חטיבת הכוח ההיברידית שופר לטובת צריכת הדלק ותגובות נעימות יותר לנהג. רשימת האבזור התארכה, עם מערך המולטימדיה החדש של לקסוס שמכונה LDA ושהוצג ב-IS. עימו תגיע כעת מצלמה אחורית ומערכת שמע משופרת.
 
 
למרות העדכונים ותוספת האבזור, המחיר של לקסוס CT200h לא השתנה, והוא עומד על 172,900 שקלים לגרסת הבסיס. זו כוללת בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, דיבורית בלוטות' מקורית וחישוקי 16 אינץ' חדשים. גרסת הפרמיום תעלה 184,900 שקלים ותוסיף גג נפתח, חיישני חנייה ובקרת שיוט. בהמשך הדרך עשויה להצטרף להיצע גם גרסת ה-F ספורט.