לקסוס RC
לקסוס, מותג היוקרה היפני, מתכוון – לראשונה בהיסטוריה המקומית שלו – לצרף למבחר הדגמים המקומי מכונית קופה ספורטיבית. מדובר ב-RC החדשה, אשר נחשפה לראשונה בתערוכת טוקיו האחרונה בחודש שעבר. היא הוצגה בגרסה היברידית (2.5 ליטר) ובגרסה עם מנוע בנזין בנפח 3.5 ליטר, וכאמור, היא תגיע גם אלינו במהלך שנת 2014.
 
 
לשלוחה המקומית של לקסוס ברור שלא מדובר במכונית שתימכר בכמויות גדולות, אלא כזו שתביא בעיקר תרומה לתדמית המותג בארץ. והתרומה הזו לתדמית בהחלט חשובה בשנה בה צפויה לקסוס להרחיב ולחדש את מבחר הדגמים שלה – בכוונה לגדול משמעותית במכירות.
 
צילום: מנהל 

מלבד הקופה החדשה, שנת 2014 תהיה השנה בה יוצגו מספר חידושים נוספים למותג היוקרתי בארץ. בתחילת השנה, צפויה להגיע לקסוס CT200h המחודשת – זו עברה לאחרונה מתיחת פנים קלה שכוללת בעיקר עדכונים קוסמטיים. באותה תקופה תגיע גם גרסת ה-300 ההיברידית והזולה יותר של לקסוס GS. גרסה זו עושה שימוש ביחידת כוח היברידית (דומה לזו שבלקסוס IS300h) המשלבת בין מנוע בנפח 2.5 ליטר ומנוע חשמלי – ההספק עומד על 223 כ"ס וצריכת הדלק הממוצעת על 21.2 ק"מ לליטר.
 
בנוסף, לקראת סוף השנה צפוי לנחות בארץ (לאחר שיוצג רשמית במהלך השנה) רכב הפנאי החדש של המותג שיתמקם מתחת ל-RX ויוצע, כך לקסוס, במחיר תחרותי למדי. חשיבותו ברורה שכן מדובר באחד התחומים הצומחים ביותר בזירת היוקרה. הרכב, שיכונה NL, יזכיר מאוד את ה-LF-NX התצוגתי ויוצע בגרסות 200 טורבו ו-300 היברידי.
 
 
 לקסוס LF-NX