כמעט שנה לאחר שנחתה בארץ האחות הפתוחה, מגיעה אלינו גרסת הקופה המאוד יפה של יגואר F-Type, מכונית הספורט המאוד מדוברת של המותג הבריטי. המכונית, שמנסה להחזיר ליגואר את המשיכה של המותג שהייתה בשנות הזוהר שלו, משכה שפע של תשומת לב בתקשורת העולמית ומהווה חלק מתהליך הרנסנס שעובר היצרן הבריטי.
 
 
כמו האחות הפתוחה, גרסת הקופה תגיע אלינו עם שלוש חטיבות כוח, שכולן ישודכו לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. ל"רגילה" ול-S מנוע בנפח 3.0 ליטר (V6 ומגדש-על) עם 340 או 380 כ"ס בהתאמה. המחיר יעמוד על 725,000 שקלים לבסיסית או 865,000 שקלים ל-S החזקה יותר. הקופה תגיע גם בגרסת ה-R החדשה שהוצגה. היא תוצע גם עם מנוע בנפח 5.0 ליטר (V8) המוכר שגם לו מגדש-על, רק שכאן הוא מפיק 550 כ"ס (לעומת 495 כ"ס ל-V8 הרגיל). מחירה של גרסת ה-R טרם נקבע.
 
יגואר מתחילה בשיווק ה-F-Type קופה
צילום: מנהל 
גרסת הקופה תגיע עם מבחר המנועים המלא
 
באופן מעניין, נתוני הביצועים דומים לאלה של הגרסה הפתוחה, כאשר ההאצה למאה בגרסת ה-3.0 ליטר תארך 5.3 שניות בגרסה הרגילה, או 4.9 שניות עם ה-S המחוזקת. האחות החזקה במבחר תסיים את המאוץ ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות בלבד. המהירות המרבית תהיה 260, 275 או 300 קמ"ש בהתאמה.
 
 
יגואר ישראל מוסרת שכל המכוניות תגענה ברמת אבזור עשירה במיוחד עם מסך מגע ייחודי ומצלמת רוורס מקורית, ריפוד עור ותפעול חשמלי למושבים, מפתח חכם, פנסי קסנון, שליטה על ההילוכים בעזרת משוטים מגלגל ההגה, ועוד. בכל הגרסאות יהיה ניתן להחליף את גג האלומיניום בגג זכוכית פנוראמי.