קצת יותר משלוש שנים לאחר שנחתה בארץ מגיעה אלינו אלפא רומיאו ג'ולייטה המחודשת, שזכתה למתיחת פנים קלה בחודש אוקטובר האחרון. מדובר במתיחת פנים שעיקרה מספר עדכונים מינוריים במראה החיצוני ובתא הנוסעים. יחד עם חידוש המבחר של המיטו (שזכתה לגרסת בסיס חדשה) מקווים באלפא רומיאו ישראל לשמור על כמות המכירות של השנה שעברה (כ-500 מכוניות), לפחות עד שיוצגו דגמים חדשים בעתיד.
 
 
השינוי הגדול בתא הנוסעים נוגע למערכת המולטימדיה החדשה של היצרן האיטלקי, שכוללת גם דיבורית בלוטות' ושליטה קולית. בנוסף, המושבים עברו שודרגו וגלגל ההגה הוחלף. באלפא מציינים בידוד רעשים משופר לעומת העבר ושיפור בחומרים.
 
אלפא רומיאו ג'ולייטה 2014: מתיחת פנים ורענון כללי
צילום: מנהל 
הג'ולייטה המחודשת נחתה בארץ שינויי עיצוב מינוריים
 
באלפא רומיאו ישראל ניצלו את השינוי לשדרוג מסוים ברמות האבזור, ומעתה תקבל רמת הגימור הגבוהה (מילאנו) גג נפתח. הג'ולייטה תוצע (כמו בעבר) בשתי רמות הספק למנוע ה-1.4 ליטר (120 ו-170 כ"ס). הראשונה תהיה זמינה רק עם תיבה ידנית והחזקה יותר גם עם כפולת מצמדים (TCT עם שישה הילוכים). הג'ולייטה תוצע בשלוש רמות גימור דומות לעבר, אלא ששמותיהן (למעט המילאנו הבכירה) הוחלפו ויהיו קומפטציונה, טוריסמו וכמובן מילאנו.
 
 
מבחינת המחירים לא חל שינוי משמעותי וכפולת המצמדים (170 כ"ס) תעלה 178,900 שקלים לרמת הגימור הבסיסית (168,900 שקלים במבצע השקה), 187,500 ל'טוריסמו', ו-214,900 שקלים ל'מילאנו' הבכירה. גרסת ה-120 כ"ס הידנית תוצע במחיר התחלתי של 165,900 שקלים. גרסת התלתן הירוק הספורטיבית המחודשת תנחת בארץ בחודש מאי.
 
 
אלפא רומיאו ג'ולייטה ומיטו המחודשות