המותג הסיני MG מצפה להגדיל את מבחר הדגמים המקומי, ואולם, הוא בוחר שוב ללכת בדרך לא עקבית שעלולה לפגוע במכירותיו. בחודשים הקרובים אמורה לנחות בארץ ה-MG3 החדשה והמדוברת, עליה הספקנו לנהוג בחו"ל. הסופר-מיני הסינית תצויד במנוע ה-1.5 ליטר המוכר מה-350 (109 כ"ס) שישודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד (לפחות בתחילת הדרך). ב-MG ישראל יפעלו בזהירות ויצאו לדרך עם הזמנת 50 יחידות כדי לבחון את הביקוש המקומי.

חדשה חשובה לא פחות היא גרסה חדשה ומחוזקת של MG 350 המוכרת שתצויד במנוע ה-1.5 ליטר טורבו של היצרנית (135 כ"ס). גרסה זו תגיע בחודש אפריל-מאי ותצויד בנוסף בתיבה אוטומטית חדשה של ג'נרל מוטורס עם שישה הילוכים. מדובר בצעד משמעותי קדימה בהתחשב ביחדת הכוח המיושנת שמשרתת את ה-350 היום. עדכון המנוע צפוי לייקר את מחיר המכונית, וה-350 עלולה להגיע לאזור ה-130,000 שקלים – דומה למחיר של המשפחתיות המובילות דוגמת טויוטה קורולה, מאזדה 3, סקודה אוקטביה ואחרות.
MG ישראל מתחדשת
צילום: מנהל
MG3. תגיע במהלך השנה עם מנוע ה-1.5 ותיבה ידנית

הבעיה מבחינת MG ישראל היא, שלפחות כרגע, נראה שגרסה זו תתפוס את מקום ה-350 הרגילה והזולה יותר (שיבואה הופסק בינתיים). דבר כזה לא רק פוגע בעקביות הניהול של MG, שסבלה מזגזוג לא מבוטל בחדירתה לשוק המקומי, אלא גם אומר שעם סיום המלאי שנותר ל-MG (כנראה כבר בתחילת השנה), לא יהיו למותג מכוניות למספר חודשים. זה גם אומר, כנראה, שהמותג הסיני צפוי לירידת מכירות משמעותית ב-2014 (כרגע הצפי הוא ל-400 יחידות לעומת 700 אשתקד). עם זאת היבואן עדיין בודק אפשרות להביא את ה-350 המוכרת (שכרגע לא עומדת בעדכון מסוים בתקן יורו 5).
MG ישראל מתחדשת
צילום: מנהל
MG 350. גרסת הטורבו צפויה להצטרף להיצע המקומי

ויש עוד חדשות

אבל מהצד האופטימי יותר מדווח היבואן על בדיקת אפשרות להביא לכאן את ה-950. מדובר בגרסה הסינית לביואיק לה-קרוס האמריקנית. ומאחר שיבוא המכונית האמריקנית לישראל עלול להסתיים השנה, זה עשוי לפתוח דלת ולאפשר לסינים למכור כאן את המכונית. השלוחה המקומית של MG גם בונה רבות על מכונית הפנאי העתידית שמכונה כרגע CS-SUV (אשר חולקת מרכיבים מסוימים עם הקוראנדו של סאנגיונג) ועל ה-MG5 שעשויות להצטרף להיצע ב-2015.