ב.מ.וו 3GT
מכוניות ראשונות מסדרת ה-3GT של ב.מ.וו נחתו בארץ לקראת תחילת השיווק שלהן. הגרסה הרב-שימושית של ב.מ.וו סדרה 3 והחברה השנייה במשפחת ה-GT של היצרנית הוצגה לפני כמעט שנה בתערוכת ג'נבה. היא נשענת על בסיס גלגלים מוארך ב-11 ס"מ (שמגיע למעשה מהגרסה הסינית לסדרה 3), מה שמביא לאורך של 292 ס"מ (!) בין הצירים, כאשר האורך הכללי הוא 482 ס"מ (ארוך ב-20 ס"מ מסדרה 3). המכונית החדשה גם גבוהה יותר, זאת כדי להציע מרחב גדול יותר לנוסעים מאחור. בנוסף, היא מציעה תא מטען בעל נפח גדול יותר עם 525 ליטרים, שיחד עם דלת חמישית הופך אותה לשימושית בהרבה מדגמי הסדאן הרגילים.

ב.מ.וו ישראל ניגשים בזהירות למכונית החדשה, בעיקר לאור חוסר הביקוש שהיה לאחות הגדולה (ב.מ.וו סדרה 5GT). לכן, בתחילת הדרך המכונית תגיע רק בגרסת ה-320, שלה מנוע 2.0 ליטר מוגדש שמייצר 184 כ"ס ומשודך לתיבת שמונה ההילוכים האוטומטית המוכרת (7.9 שניות ל-100 ו-229 קמ"ש מרביים). כמו הגרסה הרגילה, גם ה-GT תוצע בשתי רמות הגימור המוכרות – 'ביזנס' כרמת בסיס ו'לקשרי' מאובזרת יותר. בשתיהן רמות האבזור יהיו דומות לאלו המוכרות מסדרה 3 הרגילה, ופער המחיר בין ה-GT3 לסדרה 3 סדאן יעמוד על כ-30,000 שקלים. זה אומר שהמחיר יחל בכ-290,000 שקלים עבור רמת גימור 'ביזנס' כאשר רמת הגימור הגבוהה יותר (לקשרי) תעלה 328,000 שקלים. מב.מ.וו ישראל נמסר כי היא תגדיל את מבחר הגרסאות בארץ באם תזהה ביקוש גדול מהמצופה.
ב.מ.וו סדרה 3GT