סיטרואן DS3 קבריו
שנה לאחר שנחשפה בתערוכת פריז, מתחילה סיטרואן ישראל בשיווק ה-DS3 קבריו, במהלך שיביא להרחבת ההיצע המקומי של תת-המותג היוקרתי. הגרסה הפתוחה ל-DS3 מזכירה במבנה שלה את השיטה בה בחרה פיאט עם ה-500C. בהתאם לנוסחה זו, נותרו קורות הצד ומסגרת הגג במקומן, ורק החלק המרכזי של הגג נפתח ומתקפל לאחור. למבנה זה יתרון מבחינת שמירה על קשיחות המרכב והמשקל, כמו גם בעלות הסבה זולה יותר משמעותית.

לפחות בתחילת הדרך, סיטרואן DS3 קבריו תגיע רק בגרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית (120 כ"ס וארבעה הילוכים) וברמת הגימור המוכרת שתכלול מערכת שמע עם שליטה מההגה, בקרת שיוט ומגביל מהירות וסוף-סוף גם חיבור USB. ההסבה הפשוטה יחסית אומרת שתוספת המשקל לקבריו קטנה ולכן הביצועים (האצה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות ו-190 קמ"ש מרביים) לא השתנו.
צילום: מנהל
גג נפתח במבנה "קופסת סרדינים"
הקבריו כמובן תהיה יקרה יותר מגרסת ההאצ'בק הסגורה עם תג מחיר של 160,500 שקלים (כ-30,000 שקלים יותר מה-DS3 האוטומטית המקבילה).