יונדאי i10 החדשה
יונדאי מפרסמת מידע ותמונות ראשונות אודות דור חדש ל-i10 בגרסתה האירופאית. זאת, כחמש שנים לאחר תחילת השיווק בעולם של הדור הראשון, שאלינו הגיע רק ב-2009 וזכה להצלחה נאה.
הדור השני של יונדאי i10 נשען על פלטפורמה חדשה לגמרי, אשר מוסיפה חצי סנטימטר בלבד לבסיס הגלגלים (238 ס"מ בדגם הנוכחי). הממדים החיצוניים גדלו בהשוואה לעבר, כשלאורך נוספו 8 ס"מ (366.5 ס"מ), לרוחב 6.5 ס"מ (166 ס"מ) ורק הגובה איבד 5 ס"מ (149 ס"מ). אלו תורמים למרווח רגליים משופר ולתא מטען שנפחו גדל ב-10%, ועומד עתה על 252 ליטרים. מלבד שימושיות רבה יותר, יונדאי טוענת גם לשיפור ברמות האבזור והבטיחות, נוחות הנסיעה ובידוד הרעשים.
ה-i10 החדשה פותחה ועוצבה במרכז האירופאי של יונדאי בגרמניה, וכפי שניתן לראות מציגה פרופורציות שונות מבעבר, עם מראה שמזכיר במעט את האחות הגדולה יותר – ה-i20. היא מקבלת את האלמנטים המחייבים מפילוסופיית העיצוב העכשווית של יונדאי, כדוגמת שבכת ההקסגון שבחזית, וקווים חדים יותר ליצירת מראה אגרסיבי מזה שאפשר למצוא ב-i10 הנוכחית.
יונדאי מציגה: i10 חדשה
צילום: יצרן
יונדאי i10 החדשה תערוך בכורה רשמית בתערוכת פרנקפורט בספטמבר הקרוב, כשהייצור צפוי להתחיל במפעלי החברה בטורקיה באותו החודש. אלינו היא צפויה להגיע בסוף הרבעון הראשון של שנת 2014 – כך על פי היבואנית, כלמוביל, שמייחסת לדגם החדש חשיבות רבה עבור השוק המקומי.