קיהחילופי האשמות פומביים בין יבואניות רכב בישראל הם דבר נדיר למדי, אבל זה מה שקורה בימים אלה בין טלקאר לסמל"ת. הסיבה להתלהטות היא כמובן המחלוקת בין שני היבואניות על המעבר של קיה לידי טלקאר כשברקע העלאת הילוך בדיונים המשפטיים. כזכור סמל"ת הייתה יבואנית קיה, עד שבמפתיע זו בטלה את הייצוג שלה בסוף דצמבר 2007, ופנתה לטלקאר. שבועות ספורים אחר-כך, בינואר 2008, עבר זיכיון היבוא לטלקאר, ומאז קפצו מכירותיה של קיה בשוק הישראלי באופן דרמטי.

כעת טוענת טלקאר שסמל"ת בצעה ריגול כנגדה ואף שתלה סוס טרויאני במחשבי החברה כדי לאסוף מידע מסחרי. טלקאר הגישה היום (יום ה') תביעה על כך בבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד מיכאל לוי ובנו אחיעד (בעלי סמל"ת) וטוענת שהנזק לתשתית מחשבי החברה מוערך בכ-5 מליון שקלים.

מחברת סמל"ת הודיעו בתגובה שהגשת התביעה היא ניסיון להסיט את ההתמקדות מהדיון המשפטי בשבוע הבא בתביעה שהיא (סמל"ת) מנהלת נגד טלקאר. באותה תביעה מנסה סמל"ת להוכיח שאיש העסקים רמי אונגר, בעליה של טלקאר, פעל במשך שנים מאחורי גבה בצורה לא ראויה כדי להשיג את הזיכיון. לפי סמל"ת פועלים אנשי טלקאר בגישה שההגנה הטובה ביותר היא התקפה.