אבארט 500C, מהדורת מזראטי
שנתיים לאחר שנחתה כאן אבארט 695 טריביוטו פרארי (Tributo Ferrari), מגיע תורה של האחות הקרובה לבית מזראטי להגיע. מדובר ב-695 אדיציונה מזראטי (Edizione Maserati), שנחשפה לפני כשנה ואשר תוכננה בהשראת יצרנית האקזוטיקות האיטלקית.
בניגוד לטריביוטו פרארי הסופר-ספורטיבית, המהדורה הזו אמורה להתאים לקו האלגנטי יותר של מזראטי ואולי לכן משודכת לגרסת הקבריו של ה-500. כמו ה"פרארי", גם אבארט הזו מצוידת בגרסת 180 כ"ס למנוע ה-1.4 ליטר המוכר שמשודך לתיבה רובוטית (225 קמ"ש מירביים והאצה של 7 שניות ל-100 קמ"ש). מערכת הפליטה המשודרגת יודעת כמובן להשמיע את הצליל הנכון (כשרוצים). בלמי ברמבו, מתלים משודרגים, הנמכה, קסנונים וחישוקי 17 אינץ' בעיצוב של מזראטי משלימים את התמונה. המכונית תגיע בצבע בורדו מיוחד שמכונה פונטווקיו (Ponte Vecchio, ממש כמו הגשר המסוגנן בפירנצה) והיא תכלול גם מערכת שמע משודרגת.

המהדורה הזו תיוצר ב-499 יחידות בלבד (שלוש מהן מיועדות לישראל) ותגיע ברמת הידור גבוהה במיוחד שתכלול גם שני תיקי עור אופנתיים ותואמים של טרמונטנו (Tramontano).
והמחיר? ממש כמו הטריביוטו פרארי – 400,000 שקלים. לפי אנשי סמל"ת, היבואנית, שתיים מתוך שלוש המכוניות שיגיעו כבר נמכרו, אז אם יש לכם תוכניות כדאי לכם להזדרז.