סקודה ראפיד
אחרי שעשתה היסטוריה עם שיא מכירות שנתי ב-2012, סקודה מתכוונת להציג גידול נוסף ב-2013. לפי דברי ג'קי אביב, ראש המותג, בהשקה של סקודה ראפיד שהתקיימה בשבוע שעבר, הכוונה בסקודה היא להגיע לאזור ה-13,500 מכירות השנה (לעומת 12,500 ב-2012). אביב מאמין שהמכירות עשויות להיות אפילו מוצלחות יותר אם סקודה ישראל תצליח לקבל כמות גדולה יותר של מכוניות מדגם הראפיד.

סקודה מתוכננת להרחיב את מבחר הגרסאות של הראפיד באמצע השנה עם נחיתת גרסאות הדיזל (1.6 ליטר 105 כ"ס) תחילה עם תיבה ידנית ומספר חודשים אחרי עם תיבת ה-DSG.
ברבעון השלישי של השנה תנחת בארץ סקודה אוקטביה החדשה (הן בגרסה הרגילה והן בגרסת הסטיישן) והמאוד חשובה עבור החברה בישראל. לדברי אביב, האוקטביה תמשיך להיות המכונית הנמכרת ביותר של סקודה בארץ (וזאת למרות המספרים הגדולים הצפויים מהראפיד) וכבר השנה אמורות לעלות לכביש 2,000 מכוניות מהדור החדש. בניגוד לראפיד, האוקטביה כן תוצע בגרסת 1.2 ליטר TSI עם תיבת ה-DSG.

עוד לפני סוף השנה אמורה להגיע אלינו גם גרסת חמש דלתות לראפיד שתכונה כנראה ספייס ואשר אמורה לפנות יותר לקהל הפרטי. כמו כן אמורה להצטרף להיצע גם סופרב מחודשת. עם כל ההשקות הללו, הצפויות לקראת סוף השנה, עשוי המותג הצ'כי לשבור שוב את שיא המכירות שלו בארץ גם בשנת 2014.