שברולט מאליבו
חברת UMI, יבואנית שברולט, תחל בקרוב בשיווק המאליבו החדשה אשר הוצגה לראשונה בתערוכת ניו יורק לפני כמעט שנתיים. הדור הקודם זכה בישראל להצלחה נאה, בין היתר הודות למנוע ה-V6 הבשרני שהיווה אלטרנטיבה אטרקטיבית למתחרות בקבוצה. הדור החדש מציעה קלף חזק גם כן – את ההספק הגבוה ביותר בקטגוריה.

בקדמת המאליבו נמצא את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו המוכר של הקונצרן אשר מייצר 259 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. עם נתון הספק שכזה, מדובר במשפחתית הגדולה החזקה ביותר בישראל (אינסיגניה OPC לא ממש מתמודד על ליבם של לקוחות הליסינג).

הדור השביעי של המאליבו מבוסס על פלטפורמת אפסילון 2, המשמשת גם את אופל אינסיגניה ותאומתה ביואיק ריגל (המאליבו הקודמת התבססה על פלטפורמת אפסילון ששרתה את הווקטרה). באופן חריג בתעשייה, המכונית החדשה קטנה מעט מקודמתה, בייחוד בבסיס הגלגלים: 274 ס"מ בחדשה לעומת 285 ס"מ בקודמת. שאר הממדים נותרו כמעט זהים ואילו תא המטען מציע מרווח עדיף משמעותית: 462 ליטר לעומת 430 ליטר בעבר.
שברולט מאליבו הגיעה לישראל
צילום: מנהל

למרות שהגרסה האירופאית מיוצרת גם בקוריאה, המכונית החדשה תגיע אלינו מארצות הברית. רמת אבזור תהייה גבוה למדי וכוללת: 10 כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, מושב נהג חשמלי וכמובן את מערך המי-לינק – מערכת מולטימדיה שכוללת צג צבעוני, מערכת שמע ותפעול מההגה.
מחירה של שברולט מאליבו החדשה מעט יקר יותר מבעבר ועומד על 180,000 שקלים. אספקה ללקוחות תחל בחודש אפריל הקרוב.