שברולט קרוז טורבו
ממש במקביל להשקה המקומית של הגרסה המחודשת לקרוז מתכוונים ב-UMI, יבואנית שברולט, להפסיק את שיווק גרסת הטורבו החזקה ולהתמקד בגרסת ה-1.6 ליטר – פחות מחצי שנה אחרי שהטורבו נחתה בארץ.
הסיבות מגוונות ומתחילות במקצה השיפורים שעברה הגרסה האירופאית שמיוצרת בקוריאה אך לא הטורבו שמגיעה אלינו מארה"ב. לטענת היבואנית הם אינם רוצים לבלבל בכך את הקהל. בנוסף, ואולי אפילו חשוב יותר, הגרסה האמריקנית יקרה למדי עבור היבואנית שמתקשה להגיע למחירים של אופל אסטרה ברלינה המקבילה עם אותו מנוע. עבור הצרכן מדובר בפער של 3,000 שקלים לטובת האסטרה הסדאנית (שברולט קרוז מוצעת תמורת 130,000 שקלים). יחד עם זאת ראוי לזכור כי הקרוז מעט מאובזרת יותר מהאסטרה.

ב-UMI מצפים לכך שבתקופה הקרובה יחל גם המפעל הקוריאני בייצור הקרוז עם מנוע ה-1.4 ליטר טורבו (עד כה יוצרה גרסה זו רק בארצות הברית) ואז הם ישאפו להביאה משם. זה יקרה כנראה במהלך 2013. בכך הם יישרו שורות הן מבחינת מראה וכנראה שגם מבחינת מחיר. בינתיים נותר עוד מלאי מצומצם של הגרסה המוכרת.