פורשה קאיימןשם מלא: פורשה קאיימן
אחיות לפלטפורמה: פורשה בוקסטר
מתחרות עיקריות: ב.מ.וו סדרה 1 M, ניסאן 370Z, אודי TT

כדאי לדעת עליה: ה"בייבי 911" של פורשה הוצגה בשנת 2005 כגרסת קופה למעשה של הבוקסטר. מהר מאוד היא השתיקה את כל מי שקרא לה פורשה לעניים עם איכויות נהיגה משובחות והמון אופי משלה. מנוע ה-2.9 ליטר שהוצג עם מתיחת הפנים ב-2009 אמנם לא חזק במיוחד, אבל מהנה וקולני. מנוע ה-3.4 ליטר שבקאיימן S כבר חזק דיו ומלהיב. התיבה הידנית נפלאה ותיבת ה-PDK טובה ויעילה. התנהגות הכביש מדויקת ומהנה, ההגה משדר והמכונית מציגה דינאמיות מעולה. המחיר שלה קצת גבוה ביחס למתחרות, אבל האיכויות שלה מקרבות אותה יותר לאחותה הגדולה מאשר למתחרות.
לפני מספר שבועות הציגה פורשה דור חדש של הקאיימן שמבוסס על הבוקסטר החדשה. העיצוב נשאר דומה אך למעשה מדובר במכונית חדשה לגמרי. נפח המנוע של הגרסאות הרגילות ירד ל-2.7 ליטר כשההספק עלה ל-275 כ"ס. בגרסת ה-S, ההספק עלה ל-325 כ"ס. תא הנוסעים עבר שדרוג והוא מודרני יותר וצפוי להיות גם איכותי יותר. הביצועים כמובן השתפרו אבל את זה נאמר במפורש אחרי שננהג עליה.
כל מה שטוב: עיצוב, ביצועים, התנהגות, דינאמיות ופשוט כיף.
כל מה שרע: מחיר גבוה, תא נוסעים מעט לוקה בדור היוצא.
מה מקבלים: לא בייבי ולא נעליים, אלא פורשה אמיתית.
גרסה נבחרת: ה-S, ידנית – 625,661 שקלים.