שמעון ברזילי'יפנאוטו אחזקות' חברת האם של יבואנית סובארו 'יפנאוטו', תימכר על ידי קבוצת גד זאבי לשמעון ברזילי, הסוכן הירושלמי הגדול והוותיק שלה, תמורת חיסול חובותיה הגדולים. ברזילי, דמות מוכרת בענף הינו סוכן מצליח ביותר של סובארו מאמצע שנות ה-70'. בניגוד לסוכנויות משנה רגילות ברזילי הצליח לגלגל מכירות בכמויות גדולות ביותר ומשמעותיות מאוד ליבואנית. ברזילי עצמו אף היה למשך שלושה חודשים מנכ"ל יפנאוטו כאשר החליף ב-2010 את אלי דויד ולפני שגד זאבי קנה את מלוא השליטה בחברה. ברזילי הוחלף על ידי אורן חסון המנכ"ל הנוכחי של יפנאוטו.

יפנאוטו נמצאת בקשיים כלכליים כבר תקופה ארוכה עם חובות של כ-190 מליון שקלים. שמועות רבות על מכירתה לגופים שונים נפוצו בקצב גובר ורק אמש פרסמה לבורסה חברת קרסו (יבואנית רנו, ניסאן ואינפיניטי) שהיא מסמיכה את מנהליה לדון ברכישת יפנאוטו. גם סמל"ת (יבואנית קבוצת פיאט) וגופים נוספים בתחום הרכב נמצאו במגעים עם יפנאוטו. עדיין לא ברור מי הגופים שעומדים מאחורי ברזילי אך ברור שהעסקה, אם תאושר, צריכה לכסות חלק גדול מחובות החברה.
העסקה תצא לפועל תוך חודש באם יתקיימו מספר תנאים בהם אישור היצרנית (שצריכה להתחייב על המשך הענקת הזיכיון לשלוש שנים), בעלי אגרות החוב, הממונה על ההגבלים העסקיים ועוד.

סובארו נמצאת בתקופה קשה למדי בשוק הישראלי עם מבחר דגמים מצומצם שחסר בייחוד את המכונית המשפחתית שלהם (שיווק ה-B3 הופסק בתחילת השנה). היא מכרה עד חודש נובמבר (11 חודשים) רק 1673 מכוניות ששיקפו ירידה של 46% לעומת התקופה המקבילה ב-2011 והרחק משנות הזוהר שלה. בחודש שחלף (נובמבר) מכר המותג רק 125 מכוניות.