צמד קטנועי-העל של ב.מ.וו הגיע לישראל

החל שיווק המגה סקוטרים של ב.מ.וו בישראל. המחיר 77,600 שקלים עבור גרסת הספורט ו-80,600 עבור גרסת התיור

ב.מ.וו C650GT
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו, החלה בשיווק קטנועי-העל החדשים של היצרנית מגרמניה. מדובר בצמד "האחים" C600 Sport ו-C650GT וכשמם כן הם: הראשון מיועד לרכיבה ספורטיבית יותר והשני להסיע זוג רוכבים בשיא הנוחות והמהירות.
 
למרות השם השונה לשניהם מנוע דומה בנפח 647 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר (8 בסה"כ) ומערכת הזרקת דלק מתקדמת. ההספק עומד על 60 כ"ס ב-7,500 סל"ד בשני הדגמים והמומנט המרבי על 6.7 קג"מ. המהירות מרבית זהה גם היא (175 קמ"ש) וכך גם תצרוכת הדלק (20.8 ק"מ לליטר במהירות קבועה של 90 קמ"ש).
בשני הקטנועים נמצא בולמים הפוכים בקוטר 40 מ"מ, חישוקי 15 אינץ' כששלושה דיסקים (2 מלפנים ואחד מאחור) בקוטר 270 מ"מ אמונים על הבלימה בשילוב מערכת ABS כסטנדרט.
 
אז היכן טמון ההבדל? ובכן, גובה המושב ב-C600 Sport הוא 810 מ"מ בעוד שבדגם התיור הוא נמוך ב-30 מ"מ. גם תצורת וזווית המושב והכידון שונה בשני הדגמים כאשר בגרסת התיור הדגש הוא על מרווח ונוחות בישיבה ארוכה ואילו בדגם הספורט תנוחת הישיבה זקופה וקרבית (כיאה לכלי עם יומרות ספורטיביות). גם קיים הבדל במשקל העצמי כשבגרסת הספורט הוא עומד על 249 ק"ג ואילו גרסת ה-GT כבדה יותר ב-12 ק"ג. בנוסף, גרסת התיור מציעה משקף חשמלי כסטנדרט ותא מטען המתאים לשתי קסדות מלאות.
 
כאמור העיצוב אינו מותיר מקום לספקות לגבי המתחרים: ימאהה T-Max הוותיק והמוצלח, ג'ילרה GP800 ושות'. מכאן גם שאין הפתעה לגבי המחיר: 77,600 שקלים עבור גרסת הספורט ו-80,600 עבור גרסת התיור. האחריות הינה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ כשמרווח הטיפולים עומד על 10,000 ק"מ.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.