טויוטה אוריס טורינג ספורטס (פריז 2012)
במקביל להצגה ראשונה של האוריס החדשה בתערוכה בפריז, טויוטה מציגה, בפעם הראשונה, גרסת סטיישן לאוריס. או אם תרצו, גרסת סטיישן לקורולה. לטענת טויוטה, רבע מהמכוניות המשפחתיות הקומפקטיות הנמכרות באירופה הן בתצורת סטיישן, לכן היא לא יכלה להרשות לעצמה להישאר מאחור. טענה מעט מוזרה אם יורשה לנו לומר היות והחיבה של האירופאים לתצורה הזו אינה חדשה והעובדה כי לאורך השנים ועשרת הדורות של הקורולה/אוריס כמעט תמיד נכללה גם גרסת סטיישן במשפחה.
 

שמה של המכונית הוא 'אוריס טורינג ספורטס' (Touring Sports) ובסיס הגלגלים שלה זהה לזה שבאוריס "הרגילה" (260 ס"מ). מכאן שהמרווח בתא הנוסעים זהה גם כן (למעט אולי מרווח הראש במושב האחורי), כשהשינוי העיקרי הוא כמובן נפח תא המטען. אבל במפתיע טויוטה אינה חושפת את הנתון ומסתפקת באומרה כי גרסת הסטיישן ארוכה מאחותה ההאצ'בקית ב-28.5 ס"מ (ואורכה הכללי עומד על 456 ס"מ). 
 
עיצוב החזית לא השתנה במתיחה של החלק האחורי, אלא רק קו הפרופיל כשבנוסף הטורינג ספורטס מוצגת עם פסי גגון מאלומיניום וספויילר אחורי מובנה. גם הפנסים והפגוש בקצה האחורי שונו בשל הצורך בהורדת סף ההטענה. בטויוטה מציינים כי זה הורד ב-80 מ"מ ביחס לאוריס החדשה. שינוי זה גם הביא לשינוי מקום לוחית הרישוי, ובדגם זה הלוחית נמצאת על מכסה תא המטען ולא על הפגוש.
 
היצע המנועים של טויוטה אוריס טורינג ספורטס יכלול את כל ההיצע הקיים באוריס; כלומר: בנזין 1.3 ליטר (98 כ"ס) ו-1.6 ליטר (130 כ"ס), דיזל 1.4 ליטר (89 כ"ס) והיברידי 1.8 ליטר (136 כ"ס). ובכך הפכה הטורינג ספורטס למשפחתית קומפקטית סטיישן היברידית הראשונה.