סיטרואן DS3 קבריו
סיטרואן DS3 האופנתית ממשיכה עם הקו הטרנדי ומוצגת כעת גם בגרסת קבריו עם גג בד נפתח. למרות ההגדרה, מדובר למעשה בגג בד גדול שנפתח בדומה לזה שבפיאט 500C. מעניין לציין כי בפעם האחרונה שסיטרון בחרה לצייד סופרמיני בגג נפתח היא עשתה זאת בדור הראשון של ה-C3 בדגם שענה לשם פלוריאל (Pluriel). גרסה זו לא הגיעה ארצה (למעט פריטים בודדים מאוד) ולא צברה פופולריות גם בארצות אחרות, בין היתר בשל תצורת פתיחת הגג המסובכת. הפעם כאמור, בחרה היצרנית בתצורת פתחיה שיגרתית יותר.

הגג ב-DS3 קבריו יוצע ב-3 גרסאות – שחור, כחול ובעל הדפס תבניתי של הלוגו של סדרת ה-DS. את הפתיחה והסגירה החשמלית של הגג ניתן להפעיל בנסיעה במהירות של עד 120 קמ"ש. פתיחת הגג לוקחת 16 שניות והיא מגיעה ב-3 מצבים – חלקי (דמוי חלון גג), אופקי ומוחלט. הגג מתקפל מאחורי המושבים האחוריים והוא אינו גוזל נפח מתא המטען (245 ליטר). כמו כן היא תוצע עם פנסי LED אחוריים בהשראת מכוניות הקונספט – הריוולטה (REVOLTe) שהוצגה בתערוכת פרנקפורט לפני 3 שנים והסרוולט (Survolt) מז'נבה 2010.
לפחות בתחילה, תשווק המכונית עם מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר שמוכר מה-DS3 הרגילה (ואינו משווק בישראל) ובעל נתון פליטת מזהמים שעומד על 99 גרם פחמן דו-חמצני לקילומטר בלבד. בהמשך יתווספו מנועים נוספים.
את ה-DS3 קבריו' תציג סיטרואן בתערוכת פריז הבאה עלינו לטובה, שתתקיים בסוף החודש, והשיווק שלה ברחבי העולם יחל בתחילת שנת 2013. אלינו עדיין לא ידוע אם היא תגיע.