חברת בטר-פלייס תחנוך מחר (יום ה') את תחנת החלפת המצברים בקיבוץ אילות שבכניסה לאילת. המהלך הזה אומר למעשה שכבר ממחר תוכל רנו פלואנס החשמלית להגיע ולחזור מאילת לתל-אביב ללא כל קושי. מסע כזה אמור לגבות כארבע החלפות מצברים, בהנחה שלא טענתם את המצברים באילת אך גם לא אימצתם מדי את המכונית בנהיגה מהירה.
למרות שלא ברור כמה מלקוחות רנו פלואנס ZE באמת חפצים לעשות את המסע הזה, הרי שמדובר במחסום פסיכולוגי שעליו היה חשוב לבטר-פלייס להתגבר. השאלה המאוד נפוצה "האם ניתן להגיע עם המכונית החשמלית לאילת?" תקבל כעת תשובה חיובית.

כבר כיום פעולות תחנות החלפה בצומת קסטינה, באר-שבע, קריית-גת, ערד, דימונה, וליד הישובים ספיר ויוטבתה. עד סוף השנה אמורות לפעול כבר 40 תחנות הטענה עם מרחק ממוצע של 40 ק"מ ביניהן. זמן ההחלפה יהיה כחמש דקות.
לפי אנשי בטר-פלייס במכונית החשמלית יכול יהיה הלקוח לחסוך במסע כזה כ-150 שקלים לעומת מכונית ממוצעת עם מנוע בנזין.