אולם תצוגה פרארי בתל אביבהיסטוריה. אחרי יותר משנה של פעילות מתחת לפני השטח וגם לא מעט עיכובים, פרארי יוצאת לדרך בישראל. אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי, אשר נמצאת תחת מטריית 'אוויס', השיקה את מרכז השיווק של המותגים האקזוטיים והחלה לפעול באופן רשמי בארץ. במרכז התצוגה, שממוקם בבית קרדן בתל-אביב, יוצגו המכוניות החדשות, ולצידן יופעל גם מוזיאון קטן עבור קהל חובבי הרכב. המוזיאון, שינוהל על ידי פרארי, יציג במקום את תולדות המותג האגדי ומספר מכוניות. בדרך כלל תשכון במקום מכונית כביש היסטורית ומכונית מרוץ. כמו כן מתכננים בחברה להפעיל במקום בית קפה ייחודי. במקום יופעל גם מרכז השירות של המותגים.
זה קורה: פרארי ומזראטי בישראל
צילום: מנהל
מזראטי קוואטרופורטה (צלם: תומר פדר)
מחירי מזראטי יחלו ב-900,000 שקלים עבור הקווטרופורטה הסלונית והגראנטוריסמו הספורטיבית. מזראטי גראנקבריו (הגרסה הפתוחה של הגראנטוריסימו) תעלה החל ממליון שקלים. אצל פרארי תפתח את רשימת המחירים הקליפורניה המחודשת עם 1,600,000 שקלים, ואחריה ברשימה פרארי 458 עם 1,800,000 שקלים, ה-599 עם 2,000,000 מיליון ולסיום פרארי FF שתעלה 2,200,000 שקלים. היבואנית מדגישה כי מדובר במחירים התחלתיים כיוון שההערכה היא שרוב הלקוחות יעדיפו לתפור את המכונית בהתאם לדרישותיהם ולשנות פרטים רבים במפרט.
זה קורה: פרארי ומזראטי בישראל
צילום: מנהל
פרארי 458 איטליה (צלם: תומר פדר)
בחברה החלו עוד במהלך 2011 בשיווק שקט של המכוניות ונראה שכבר עכשיו הם קרובים להשגת היעד השנתי עליו סוכם עם היצרנית האיטלקית. בכל מקרה, זוהר אלון, שעומד בראש החברה, מצפה למכירת כמה עשרות מכוניות ומאמין שכשני שלישים מהן יגיעו ממזראטי וכשליש מפרארי.