לא, לא מדובר במספר כלי הרכב שייוצרו או במחיר השדרוג. כשאנחנו אומרים 1,000, אנחנו מתכוונים לסוסים. חברת שלבי האמריקנית, שמופקדת על ייצור גרסאות העל של המוסטנג של פורד, תציג בתערוכת ניו יורק שתפתח השבוע (5 באפריל) את המוסטנג החזקה ביותר ביותר עד כה, שהיא גם המכונית הכי חזקה בהיסטוריה של החברה.

שלבי תציג שתי גרסאות המבוססות על ה-GT500, כשלמען האמת לאף אחת מהן אין 1,000 כ"ס. שלבי 1,000, גרסת הכביש, תגיע עם 950 כ"ס "בלבד", שהם נתון לא פחות ממפלצתי כאשר לצד גרסת הכביש תוצג גם שלבי 1000 S/C, גרסת המסלולים, שבאורוותה לא פחות מ-1,100 כ"ס. שתי הגרסאות מתבססות על השלבי GT500 "הרגילה" שלה 660 כ"ס ממנוע V8 בנפח 5.4 ומגדש-על. את כל השרירים האלה מכסה קיט אווירודינמי שכנראה גם מונע מהמכונית להתעופף. למרות שבתמונות נראה שהיא בכל זאת מתעופפת, אתרים שונים באינטרנט מדווחים שלא כך הדבר ולמעשה מדובר בתמונות ערוכות.

שתי המכוניות יוצעו בסדרות מוגבלות, כאשר שלבי 1,000 חוקית לכביש (האמריקני) תעלה החל מ-149,995 דולר וגרסת המרוצים החל מ-154,995 דולר. מדובר בסכום מכובד ביותר, בעיקר בהתחשב בעובדה שהלקוחות הם שצריכים לספק את ה-GT500 לסדרת השיפורים, מכונית שעולה 30,500 דולר. וזה לא נגמר פה, כי בשביל לקנות שלבי מוסטנג GT500, צריכים הלקוחות לספק קודם פורד מוסטנג רגילה, שמחירה מתחיל ב-22,200 דולר.