רולס רויס פאנטום
רולס רויס הציגה בז'נבה את משפחת הפאנטום שלה לאחר מתיחת פנים – השנייה בתולדותיה; מדובר בעדכון לכל רוחב הדגם: בפאנטום – אולטרא-סלון מפוארת, בפאנטום Extended Wheelbase (בסיס גלגלים מוארך), בפאנטום קופה ובפאנטום 'דרופהד קופה', גרסת הקבריולה שלה.
הרכב מנצח כנראה שלא כדאי לזעזע, ולכן מבחוץ ובמבט ראשון כמעט ולא ניתן להבחין בעדכונים. אם בכל זאת תחפשו היטב תראו שבמשפחת הפאנטום המעודכנת יש יחידות פגוש חדשות, בחזית ומאחור ויחידות פנסים מעודכנות. אבל, מעבר לניואנסים שעבור רובנו לא ממש רלוונטיים הופכת תאורת ה-LED החדשה והמלאה בחזית את הפאנטום 2013 למכונית הסדרתית הראשונה המצוידת בתאורה כזו כסטנדרט. לפנסים יכולת מעקב אל תוך הפנייה וכיול מרחק ושדה הארה אוטומטי המתכוונן בהתאם למהירות הנסיעה.
רולס רויס מעדכנת את הפאנטום (וידאו)
צילום: מנהל
מה שפחות רואים אך משמעותי יותר הם השינויים מתחת לפח, ובראשם תיבת הילוכים אוטומטית חדשה, בעלת 8 מהירויות, דיפרנציאל אחורי "חכם" חדש ומערכת חשמל מרועננת בתוך תא הנוסעים. התיבה החדשה מחליפה את תיבת 6 המהירויות האוטומטית הותיקה ונועד לטפל טוב יותר בהעברת הכוח אל הגלגלים האחוריים, תוך ניצולת גבוהה יותר, קרי: פחות צריכת דלק ופחות זיהום – ללא ספק נתון מכריע בשיקול לרכישת מכונה שכזו... וצחוק צחוק – ברולס רויס מתגאים ללא מצמוץ בשיפור של 10% בפליטת המזהמים, עם נתון מעודד של 347 גרם לק"מ נסיעה במקום 388; טויוטה פריוס – מאחוריך...

יחידת הכוח היא אותה יחידה וותיקה ומוכרת בנפח המסורתי של רולס-רויס בן 6.75 הליטרים, רק שכרגיל ברולס החדשה (הושקה ב-2003), הוא נחלק על פני 12 צילינדרים ולא 8 כפי שנכתב בספר דברי ימי רולס רויס.
רולס רויס מעדכנת את הפאנטום (וידאו)
צילום: מנהל
רולס רויס תספק את הפאנטום 2 הראשונות ללקוחותיה ביוני. המחיר צפוי לעלות בכ-5% ביחס לפאנטום הנוכחית, קרי 430,000 יורו בקירוב עבור הפאנטום ה"בסיסית" – הסלון בעלת 4 הדלתות.