סיטרואן DS4חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, מתכוננת לבצע השנה קפיצת מדרגה עם DS, תת-המותג היוקרתי של היצרן. בשבועות הקרובים היא מתכוננת לשלש את מבחר הדגמים של תת-המותג ולהתחיל בשיווק דגמי ה-DS4 וה-DS5. שתי המכוניות תוצענה עם מנוע ה-1.6 ליטר המוגדש (אשר מוצע גם ב-DS3). סיטרואן יפתחו בסדרת מהלכי שיווק כדי לדחוף את תת-המותג היוקרתי הזה ולמקמו מעל דגמי סיטרואן האחרים. מהלכים אלה יכללו הקמת אולם נפרד לתת-המותג.
באופן מעניין תוצע סיטרואן DS4 הספורטיבית למראה עם תיבה רובוטית או עם אוטומטית בעלת 6 הילוכים של אייסין. לראשונה הספק של 156 כ"ס ולשנייה 163 כ"ס. המחירים יחלו באיזור ה-175,000-180,000 כאשר הגרסה האוטומטית תעלה כ-10,000 שקלים יותר.
סיטרואן DS5 שמבוססת על אותה פלטפורמה תגיע עם גרסת ה-156 כ"ס של אותו מנוע ועם תיבה אוטומטית בעלת 6 הילוכים. מחירה יחל באיזור ה-220,000 שקלים והיא תוצע בשלוש רמות אבזור. לשתיים הגבוהות ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים ועוד שפע פרטים והמחיר יצפין עד איזור ה-250,000 שקלים. בהחלט לא טריטוריה שגרתית עבור סיטרואן.
עבור מי שירצה, יסכים כנראה היבואן להביא את הגרסאות הידניות של שתי המכוניות שיוצעו בגרסת ה-200 כ"ס של המנוע. אבל הן לא יגיעו למלאי. לפחות כרגע לא מתוכננת נחיתת ה-DS5 ההיברידית.

יחד עם הגדלת המבחר, צפויה סיטרואן לחנוך אולם תצוגה ייעודי וייחודי עבור סדרת ה-DS. לפי היבואן זוהי "חנות DS" ראשונה בעולם מחוץ לצרפת והיא תהיה צמודה לאולם התצוגה של סיטרואן ברחוב תובל בתל-אביב.