קיה סיד החדשה
קיה ממשיכה במסורת טפטוף המידע ולאחר חשיפת תמונה בודדת של הסיד החדשה, היא משחררת תמונות נוספות ומעט מידע. הדור השני למשפחתית ה"אירופאית" של קיה, יוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה בחודש מרץ כשיחד עם גרסת ההאצ'בק תושק בז'נבה גם גרסת סטיישן. גרסת הפרו-סיד (קופה 3 דלתות) תושק בתערוכת פריז המאוחרת יותר (ספטמבר).
קיה סיד החדשה ארוכה, רחבה ונמוכה מקודמתה, ושומרת על בסיס הגלגלים בן 265 הסנטימטרים. בחלקה הקדמי ניצב גריל "אף הטיגריס" במתכונתו הנוכחית, צבירי הפנסים הקדמיים כוללים כעת פנסי LED וצלליתה של המכונית רחבה וספורטיבית.
פנים המכונית חדש לחלוטין וצפוי, לטענת קיה, לספק תחושה יוקרתית מבעבר, עם חומרים איכותיים יותר, מסך מגע והנדסת אנוש עדיפה עבור תנוחת הישיבה ואמצעי התפעול הבסיסיים. באופן זה, הקונסולה המרכזית פונה מעט לכיוון הנהג, ההגה מכיל כעת פקדים לכל אביזרי התפעול והבקרה החשובים, ואפילו באזורים כמו ידיות פתיחת הדלתות הושקעה מחשבה לכיוון תחושת פרימיום עבור הנהג והנוסעים.
קיה עדיין לא מפרסמת מפרט מלא, אלא תעשה זאת ככל הנראה ימים ספורים לפני פתיחת התערוכה. בינתיים נספר כי ככל הנראה תוצע גם גרסה ביצועיסטית לסיד ולפרו-סיד, עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו המוגדש שהוצג לאחרונה עבור יונדאי ולוסטר.
קיה סיד החדשה תגיע אלינו לקראת סוף השנה כשיחידת הכוח העיקרית תהיה 1.6 ליטר 140 כ"ס ותיבת שישה הילוכים אוטומטית (כמו זו המשרתת את יונדאי i30 החדשה).