פיג'ו 208
חודשיים אחרי שחרור תמונות ומידע ראשוני אודות פיג'ו 208 החדשה, משוחרר מידע על המנועים ותיבות ההילוכים שיאכלסו את תא המנוע של הסופרמיני החדשה.
באגף הדיזל החידוש העיקרי הוא מערכת עצור-סע שלטענת פיג'ו עשויה לחסוך 15% מצריכת הדלק בתוך העיר והבטחה של היצרנית שכל מנועי הדיזל יפלטו 99 גרם של פחמן דו-חמצני או פחות. מנועי הדיזל יגיעו בשני נפחים: 1.4 ליטר ו-1.6 ליטר. המנוע הקטן יציע הספק של 68 כ"ס ו-16.2 קג"מ וישודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטמטית-רובוטית. תצרוכת הדלק תעמוד על 26.3 ק"מ לליטר עד 29.4 ק"מ לליטר בהתאמה. המנוע הגדול יציע הספקים של 92 או 115 כ"ס ומומנט של 23.3 עד 28.8 קג"מ (בגדישת יתר). תיבות ההילוכים יהיו ידניות (5 או 6 הילוכים) או אוטומטית רובוטית (5 הילוכים) וצריכת הדלק תעמוד על 26.3 ק"מ לליטר.
בגזרת מנועי הבנזין החידוש העיקרי הוא מנועי 1.0 ליטר ו-1.2 ליטר החדשים בעלי שלושה צילינדרים עם הספקים של 68 עד 82 כ"ס ו-9.6 עד 11.9 קג"מ בהתאמה. מעליהם נמצא את מנוע 1.4 ליטר (92 כ"ס ו-13.75 קג"מ) ובפסגת ההיצע יעמדו צמד מנועי 1.6 ליטר המוכרים, עם או בלי טורבו שיציעו הספק של 120 עד 156 כ"ס ומומנט של 16.2 עד 26.3 קג"מ (בגדישת יתר). בתחילה יוצעו מנועי הבנזין בשילוב תיבה ידנית בלבד (5 ו-6 הילוכים) דבר שיעכב מעט את בואה של ה-208 אלינו. שילוב תיבה אוטומטית, כנראה מהדורה משופרת של תיבת הארבעה הילוכים האוטומטית המוכרת (AL8) יתבצע רק לקראת סוף השנה, אבל משיחות שבצענו עם היבואנית כנראה שה-208 תגיע לקראת אמצע השנה בגרסאותיה הספורטיביות והידניות כשהאוטומטית תצטרף בהמשך.