חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, הודיעה על תחילת שיווק גרסה חדשה של יונדאי i10. מכונית המיני הקוריאנית תוצע מעתה ברמת גימור שמכונה SE, ותכלול שלל תוספות אבזור גם עם מנוע ה-1.1 ליטר ותיבה ידנית. עד עתה דגם ה-1.1 הידני הוצע רק ברמת הגימור הבסיסית "אינספייר" (Inspire), שלא כללה מראות מתכווננות או חלונות חשמליים מאחור. הפחתת האבזור בוצעה בכדי לאפשר ל-i10 להתחרות עם סוזוקי אלטו וקיה פיקנטו הידניות, שמחירן היה נמוך משמעותית מזה של יונדאי.
וכך, אחרי שבמתיחת הפנים בראשית שנה שעברה ירד אבזור רב, הוא חוזר כעת ברמת הגימור החדשה: ה-i10 תוצע עם ארבעה חלונות חשמל, מראות חשמליות, קונסולה קדמית המשלבת גווני שחור וכסף, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה ומושבים מצופים בחומר דמוי-עור. כן יכללו בחבילת האבזור החדשה חלון גג מקורי, ספויילר אחורי וחישוקים קלים. יש לציין כי מרבית האבזור הזה הוצע כסטנדרט לפני מתיחת הפנים של ה-i10 גם בגרסה הידנית, אם כי במחיר גבוה למדי.
לתוספת האבזור בהשוואה לגרסת האינספייר יש גם הפעם משמעות לתמחור, ולא קטנה. דגם ה-SE יוצע תמורת מחיר של 80,000 שקל, בהשוואה למחיר של 61,000 שקל בלבד לאינספייר. השתיים ישווקו במקביל, יחד עם יתר גרסאות ה-i10 הוותיקות שכוללות גם 1.2 ליטר אוטומטית ו-1.1 אוטומטית.