שברולט אורלנדו
מותג שברולט צפוי להרחיב באופן משמעותי את היצע הדגמים שלו בישראל, עם השקתן של מכוניות חדשות - חלקן בקטגוריות מהן המותג נעדר מזה שנים ארוכות. חלק מהחידושים היו אמורים להגיע אלינו עוד השנה, אבל התעכבו מסיבות שונות. הבולט מבין העולים החדשים יהיה שברולט אורלנדו, מיניוואן קומפקטי עם שבעה מושבים שיתחרה בכלים דוגמת מאזדה 5 ואחרים. שיווקו יחל בשבועות הקרובים.
האורלנדו יגיע דווקא בגרסת הדיזל (אין תיבה אוטומטית בגרסאות הבנזין), וכנהוג בשברולט יוצע במחיר תחרותי. בתחילת 2012, יחל גם שיווק הקפטיבה ספורט. מדובר בגרסת חמישה מקומות מוזלת של שברולט קפטיבה הרגיל, רכב הפנאי הקומפקטי. השאיפה של חברת UMI, יבואנית שברולט, היא למלא את החלל במבחר רכבי הפנאי, ולכן הספורט יוצע עם מנוע 2.4 ליטר והנעה קדמית ויזכה למחיר תחרותי. כך יוכל להתחרות בדגמים כדוגמת יונדאי ix35 ודומיו, עם תג מחיר שינוע סביב ה-170,000 שקל. בינתיים, הקפטיבה הוותיק יוצע גם בגרסאות מהודרות יותר ועם הנעה כפולה, כדי להרחיב מהותית את היצע רכבי הפנאי.
שברולט ב-2012: אורלנדו וקרוז 1.4 ליטר
צילום: מנהל
שברולט קאמארו. סוף סוף זה יקרה?
בפתיחת השנה אמורה להגיע אלינו גם שברולט קרוז 1.4 ליטר טורבו, ומאוחר יותר תנחת אצלנו גם גרסת ההאצ'בק (חמש דלתות). בקיץ תגיע אלינו מאמריקה שברולט מאליבו החדשה והחשובה, שנחשפה בתערוכת פרנקפורט. ולמרות שכבר הבטחנו זאת בעבר, שנת 2012 מסתמנת גם כשנה בה יחל השיווק הרשמי של שברולט קאמארו המושכת.
ב-UMI עשויים להביא גם את הקולוראדו, הטנדר החדש של שברולט. מדובר באחיו התאום של איסוזו די-מקס, כאשר השניים מיוצרים זה לצד זה בתאילנד אך המפרט הטכני שונה. הגעת הקולוראדו, אם אכן תתרחש, באה כדי לחזק את מעמדה של שברולט בתחום הטנדרים, שם המותג נהנה מהצלחה נאה עם הסילברדו.