רנו קנגו Z.Eזרימת המכוניות החשמליות לישראל נמשכת, ואחרי רנו פלואנס Z.E, מיצובישי i-MiEV ותאומותיה הצרפתיות (סיטרואן סי-זירו ופיג'ו איון), וכמובן ניסאן ליף, מגיע תורה של רנו קנגו Z.E החשמלית. מסחרית חשמלית ראשונה כזו הגיעה למגרשי האחסנה של חברת קרסו, יבואנית רנו, לצורך היכרות טכנית, תקינה ורכישת ניסיון מעשי.
נחיתת הקנגו מראה שאנשי קרסו לא מתכוונים להותיר את הנושא החשמלי רק בידי השותפים שלהם מחברת בטר-פלייס. בניגוד לפלואנס, הקנגו אינו מאפשר החלפה של המצבר. הוא גם מצויד בגרסה חלשה יותר של מנוע הפלואנס Z.E. מאידך, מסחרית כזו יכולה לשמש כרכב חלוקה עירוני שעושה מסלול יומי קבוע ולא ארוך, מה שיהפוך את היותו חשמלי להרבה יותר הגיוני ולפחות מגביל מבחינת טווח הנסיעה.

ברנו עדיין לא מספרים מתי ובאיזה מחיר הם מתכוונים לשווק את רנו קנגו החשמלית בארץ. גם ניסאן ליף (שחולקת מספר מערכות עם הקנגו) נמצאת בארץ, ובקרסו בודקים את האפשרות לשווקה בארץ עוד השנה.