דודג' דארט החדשה
דודג' הודיעה על מכונית קומפקטית חדשה, עם שם נוסטלגי: דארט (Dart, חץ). מדובר בפרי אמיתי ראשון להשתלטות של פיאט על קרייזלר, מכונית ראשונה שפותחה עבור האמריקנים מפלטפורמה של פיאט ולא פשוט שוכפלה דוגמת קרייזלר 300-לנצ'יה תמא.
דודג' דארט תתחרה עם שברולט קרוז ופורד פוקוס המבוססות, וכמובן עם מלכות הקטגוריה באמריקה, טויוטה קורולה והונדה סיוויק, באחד מפלחי השוק החשובים בארה"ב. נוכח עליית מחירי הדלק והמודעות הגוברת לאיכות הסביבה, מכוניות קומפקטיות צוברות תאוצה אצל האמריקנים בקצב מרשים, והכניסה של קרייזלר לתחום היוותה את אחד מיעדי הממשל האמריקני כשאושרה תוכנית החילוץ ב-2009.
דודג' לא מפרסמת פרטים רבים או תמונות מלאות של הדארט, שתושק בפני קהל המבקרים בתערוכת דטרויט בחודש ינואר הקרוב. מה שניתן לספר בינתיים הוא שהיא מבוססת על פלטפורמת אלפא רומיאו ג'ולייטה, ותצויד במנוע ה-1.4 ליטר מולטיאייר של קונצרן פיאט (שמוצע, בין היתר, גם בג'ולייטה). למנוע זה תשודך ככל הנראה תיבה רובוטית כפולת מצמד (TCT בשפת אלפא רומיאו), ובנוסף יוצעו מנועי "טייגרשארק" (Tigershark) חדשים של קרייזלר בנפח 2.0 ו-2.4 ליטר. לא פורסמו נתוני הספק או מומנט של מי מהמנועים.
דודג' דארט החדשה מחזירה שם שהיה בשימוש בשנות ה-60 וה-70, ואף שיחק תפקיד חשוב בתולדות מדינת ישראל. בשנות ה-70, מכונית הדארט נחשבה ליוקרתית אצלנו תודות לתוספות כמו מזגן מקורי ותיבת הילוכים אוטומטית, ושימשה את ראש הממשלה ושריו כרכב שרד. היא יוצרה באמריקה בין 1960 ל-1976 בשלוש גרסאות (בתחילה כמכונית בגודל מלא, אחר-כך בגודל בינוני ולבסוף כקומפקטית). הדארט החדשה תיוצר במפעל קרייזלר באילנוי, ותשווק באמריקה לקראת סוף שנת 2012. מחברת מכשירי תנועה, יבואנית דודג' לישראל, נמסר כי אלינו היא תגיע לקראת סוף שנת 2013.