ניסאן ג'וק NISMOניסאן חושפת גרסה ספורטיבית נוספת של הג'וק, במסגרת תערוכת טוקיו הנערכת בימים אלו. חטיבת הביצועים של היצרן היפני NISMO (ניסאן מוטורספורט אינטרנשיונל לימיטיד), ייצרה קיט שיפורים מלא ההופך את הג'וק ליותר דרמטי ודינאמי. אך לא מדובר בשינוי חזותי בלבד, שכן רכב הפנאי הקומפקטי חוזק, הונמך, הוקשח והורחב בכדי לייצר התנהגות כביש טובה, חדה ומהנה יותר.

על השינויים החיצוניים אחראים מומחי האווירודינמיקה של חטיבת הביצועים, כאשר ניסאן טוענת לשיפור מהותי בצד זה. שינויים בוצעו בגריל הקדמי, בפגושים מלפנים ומאחור, בחצאיות הצד, בספויילר הגג, ואפילו בעיצוב מראות הצד. כל זאת בשביל לייצר זרימת אוויר יעילה יותר, להפחית מכוח העילוי ולייצר חבילה אווירודינאמית טובה מבעבר. החישוקים גדלו לקוטר של 19 אינץ' לטובת אחיזה משופרת, בעיצוב מיוחד לדגם זה.

גם פנים הרכב קיבל טיפול מידיהם של אנשי NISMO, שינויים הכוללים בין היתר: מושבי באקט מעוצבים, גלגל הגה וידית הילוכים, דוושות אלומיניום מחוררות, לוח שעונים משודרג (תאורה אדומה), ועוד. המנוע (1.6 טורבו, 190 כ"ס במקור), עבר גם הוא טיפול ושדרוג, אך ניסאן אינה מפרסמת נתונים או מספרים אודות השינויים שנעשו. עם זאת, סביר להניח שמניין נאה של סוסים נוספו לאורווה.
כזכור, לפני כחודש חשפה ניסאן את הג'וק R – גרסה כוחנית במיוחד של הרכב עם מערכת הנעה שהגיעה ישירות מה-GT-R (מנוע 3.8 טווין טורבו, 480 כ"ס). רק זוג יחידות בלבד ייוצרו בגרסת R (אחת עם הגה ימני ושניה עם שמאלי) ושתיהן ישמשו לניסוי, קידום תדמית ובדיקת כדאיות לייצור ניסאן ג'וק ספורטיבי בעתיד. כעת מתברר "שהעתיד" הגיע מהר מהצפוי והתגובות הנלהבות עשו את שלהם. ניסאן ג'וק NISMO, הוא עוד שלב בדרך לייצור סדרתי של מקק ספורטיבי עתידי גם אם לא בגרסה מופרכת כמו ה-R.