פיג'ו 306 סדאן. מאז שנעלמה, נותרו רק זכרונות
גם ב-PSA, הקונצרן שמשלב את פיג'ו וסיטרואן, גילו שיש חיים מחוץ לאירופה והבינו את חשיבות השוק הגלובאלי הגדל. והשינוי הזה הוא בהחלט סיבה לאופטימיות עבור היבואנית הישראלית, חברת לובינסקי, בייחוד כי הוא נוגע היישר לבטן הרכה שלה, תחום המשפחתית-סדאן. כבר זמן רב שפיג'ו וסיטרואן חסרות בישראל מכונית סדאן (ארבע דלתות) בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות, אשר הינן המכוניות המבוקשות ביותר אצלנו. למעשה, מאז הפסקת הייצור של פיג'ו 306 סדאן בתחילת שנות ה-2000, היבואנית נאלצה להסתדר ללא מכונית כזו.
אבל משהו זז אצל הצרפתים, שצריכים מכוניות כאלה בשווקים לא מעטים מחוץ לאירופה ולא רק בסין. ולכן הצרפתים עמלים על דגמים חדשים שימלאו את המשבצת הזו, וכבר ב-2013 עשויה לנחות כאן מכונית סדאן מודרנית. לא מדובר במקבילות לפיג'ו 308 סדאן שמוצעת בסין או לסיטרואן C4 סדאן שיש בדרום אמריקה, אלא במכוניות חדשות שלא ייראו כהדבקת תא מטען לאחורי המכונית הקומפקטית (וככל הנראה יזכו לכינוי שונה). אתם יכולים לנחש שהיבואנית כבר ממתינה בקוצר רוח להצגת המכוניות האלה.