פורד פוקוסהשוק הישראלי מוכיח שהוא עובר שינוי. השוואה בין כלי הרכב בהם התעניינו הצרכנים בכל חודש, מראה על גיוון הולך וגובר בטעם הישראלי. לא עוד אותם רכבים ספציפיים – בעיקר משפחתיות סדאן – אלא כיוונים אחרים לגמרי. נכון, הצרכן הישראלי עדיין שואל יותר מהכל על מכוניות מסויימות, אבל השקות של מכוניות נישה, מסעות פרסום ומבצעים והתעוררות שוק המיני, הובילו לשינויים רבים.
 
מתוך אלפי המתייעצים שעזרנו להם החודש, כמו כל חודש אחר, עלו מספר מכוניות שבלטו בכמות העניין שעלתה כלפיהן. פורד פוקוס (על שלל גרסאותיה) שומרת על המקום הראשון במספר המתעניינים, מאז שעלו צמיגיה על כבישי הארץ. גם יונדאי i35 עדיין זוכה לביקוש ער במערכת הייעוצים, וגם כלל מותג יונדאי נהנה מהתעניינות רבה. דוגמא לכך אפשר לראות ביונדאי ולוסטר, שרק הגיעה לארץ ומיד זוכה לגל התעניינות ער (בעיקר שאלות כמו "האם מדובר במכונית ספורט או במשפחתית").
 
על אילו מכוניות אתם שואלים אותנו החודש?
צילום: מנהל 
פיג'ו 107
 
פיג'ו 107 הוזלה למחיר של 60,000 שקל, מה שהעלה את ההתעניינות בה ומוכיח שגם הנחה של כמה אלפי שקלים בודדים יכולה לעשות הבדל גדול.
 
אין ספק שכיום למועדוני הצרכנות יש כוח לא מבוטל, בעיקר ביכולת לתת הנחות יפות על מגוון מכוניות שונות. החודש אפשר לראות את זה בשאלות הרבות על מכוניות שבדרך כלל כמעט ולא זוכות לעניין. אופל קורסה למשל, שבדרך כלל לא עולה בשיחות שלנו, אך מוצעת כעת בהנחה של אחד ממועדוני הצרכנים. גם ג'יפ פטריוט המחודש, שמכירותיו נמוכות, נהנה מעניין נאה החודש בזכות ההנחה בה הוא נמכר.
 
מצד אחד אנחנו שומעים כל חודש על עניין בכלי רכב שונים, מצד שני עם ישראל עדיין אוהב מבצעים ("שאני אוותר על משהו במבצע?"), וזאת כנראה עיקר הסיבה למה כמעט כל חודש יש לנו מוקדי עניין משתנים. מה שבטוח, בייעוץ שלנו אף פעם לא משעמם.