ניסאן ג'וק. חסכוני יותר בדלק בדגם הידני
ניסאן מודיעה על שיפור לתצרוכת הדלק של ניסאן ג'וק, רכב הפנאי הקטן שלה. היצרנית היפנית ביצעה שינויים ליחסי ההעברה בתיבת ההילוכים של ניסאן ג'וק, שיובילו לירידה קלה בכמות הדלק הממוצעת שהרכב צורך. שינויים אלה לא יבואו לידי ביטוי בגרסה האוטומטית.
הדגם הידני של ניסאן ג'וק מצויד בתיבת חמישה הילוכים. בגרסתו המחודשת, הוא יציע תצרוכת דלק ממוצעת של 16.7 ק"מ לליטר, שיפור של 5% לעומת 15.9 ק"מ לליטר כיום. בהתאם פליטת פחמן דו-חמצני ירדה מ-147 גרם לק"מ בממוצע ל-139. שינויים ברוח דומה בוצעו גם לדגם הדיזל, שלא נמכר בישראל. דגם הטורבו (190 כ"ס) שמשווק אצלנו והגרסה האוטומטית של מנוע ה-117 כ"ס כאמור נותרו ללא שינוי.