פורד מוסטנג בלו איינג'לס
פורד תחגוג 100 שנה לכוחות האוויר של חיל הים האמריקני, ותציין זאת באירוע התעופה השנתי באמצעות מהדורה מיוחדת של המוסטנג. מכונית הפוני הפופולרית תימכר באירוע במהדורה יחידה מסוגה שמכונה "בלו איינג'לס" (Blue Angles, מלאכים כחולים), על שמם של טייסי חיל הים האמריקני.
המוסטנג המיוחדת צבועה בכחול וצהוב בהשראת צוות הבלו איינג'לס ומטוס ה-F-18 הורנט שלהם. היא מצוידת בערכת שיפורי מתלים, בלמי מירוץ ומערכת פליטה ספורטיבית, לצד מנוע V8 בנפח 5.0 ליטר המספק 624 כ"ס בסיוע מגדש על, תוצר של מחלקת המירוצים של פורד. פירוש הדבר כי היא חזקה משמעותית מכל מוסטנג סדרתית הנמכרת בימים אלה, כולל גרסת השלבי הבכירה (V8 בנפח 5.4 ליטר, מגדש על ו-558 כ"ס). פורד לא מפרסמת נתוני ביצועים של המכונית, אך היא צפויה להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מחמש שניות ולהגיע למהירות מרבית של למעלה מ-270 קמ"ש.
פורד מוסטנג מצדיעה לחיל הים האמריקני
צילום: מנהל
המוסטנג בלו איינג'לס תעמוד למכירה פומבית באירוע התעופה, וההכנסות ממכירתה יועברו לקרן המאפשרת לצעירים להתנסות בתעופה, ומטרתה לעורר בהם השראה לפתח מיומנות למידה ועבודה. פורד תורמת לאירוע התעופה ולקרן הצדקה דגמי מוסטנג מיוחדים מאז שנת 2006, כשבשנת 2009 הצליחה מהדורה מיוחדת אחת להימכר בלא פחות מחצי מיליון דולר, פי 10 ממחירה של שלבי GT500 חדשה.