אופל קומבו
לפני שבעה חודשים אופל ופיאט הודיעו על כוונתן להיכנס לשיתוף פעולה נוסף, הפעם בתחום המסחריות הקטנות. כעת נחשף הפרי של שיתוף הפעולה – אופל קומבו (Combo), אחות תאומה של פיאט דובלו שמבוססת במלואה על הדגם האיטלקי, ותיוצר עבור אופל על-ידי פיאט במפעלה שבטורקיה. בשלב זה עדיין לא ידוע אם בכוונת חברת שלמה, יבואנית אופל לישראל, לשווק אצלנו את המסחרית החדשה.
 
הקומבו היא דור רביעי למסחרית הגרמנית, כאשר הדור הראשון הוצג ב-1985 והיה תת-דגם של הקאדט, ואילו שני הדורות הבאים התבססו על אופל קורסה ומותגו כדגם נפרד. בדור הרביעי הקשר לדגמי אופל יהיה בעיקר בסמל.
 
מבחינת עיצוב, הגרמנים לא ביצעו שינויים מהותיים לעיצוב הייחודי של הדובלו. למעשה, פרט לסבכת הכרום עם סמל אופל במרכז ולפגוש הקדמי, העיצוב כמעט זהה. אופל לא מפרסמת תמונות פנים של המכונית, ומסתפקת בינתיים רק בתמונות המצורפות לכתבה. גם נתוני המידות לא השתנו, כשהקומבו יוצע במספר גרסאות מרכב: נוסעים (חמישה או שבעה מושבים) ומטען, ארוך (474 ס"מ ובסיס גלגלים של 310.5 ס"מ) וקצר (אורך של 439 ס"מ ובסיס גלגלים של 275.5 ס"מ), וגבוה (210 ס"מ) ונמוך (185 ס"מ).
 
מתחת למכסה המנוע אופל קומבו תציע יחידות כוח של פיאט, שיכללו בעיקר מנועי טורבו-דיזל: 1.3 ליטר עם 90 כ"ס, 1.6 ליטר עם 90 כ"ס, 1.6 ליטר עם 105 כ"ס ו-2.0 ליטר עם 135 כ"ס. היצע הבנזין יכלול מנוע 1.4 ליטר עם 95 כ"ס או מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר ו-120 כ"ס, אותו ניתן גם לתדלק בגז טבעי. לכל הגרסאות תהיה תיבת הילוכים ידנית, למעט גרסת ה-1.6 90 כ"ס שתוצע גם עם תיבה רובוטית.