פיז'ו 508 RXH
פיג'ו מרחיבה את היצע הגרסאות של המשפחתית הגדולה שלה, ה-508. המכונית שהושקה בראשית השנה באירופה ולאחרונה גם בישראל, תוצע בגרסת קרוסאובר המיועדת לשבילים כבושים, ומצוידת בהנעת הכלאיים של פיג'ו שמכונה HYbrid4. מערכת זו שתגיע לראשונה לאולמות התצוגה באירופה בשבועות הקרובים, כשהיא מצויה מתחת למכסה המנוע של פיג'ו 3008 HYbrid4.
פיג'ו 508 בגרסה החדשה תכונה 508 RXH, והיא מבוססת על מרכב הסטיישן של המשפחתית הגדולה. ההבדלים בעיצוב אינם גדולים, וכוללים פגוש קדמי עם סבכה שונה ותאורת לד משולשת בשני צדדיה, חצאיות שחורות לאורך המרכב, חישוקי "18 ושינויים קלים נוספים שנועדו כדי להעניק לה מראה שטח, למרות שלא מדובר ברכב שטח של ממש. בתמונות נדמה גם כי ה-RXH מציעה מרווח גחון מוגדל, אך לכך אין אישוש בהודעה שפרסמה היצרנית. מערכת הכלאיים תיצור הנעה כפולה באמצעות מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר, המספק 163 כ"ס ומניע את הגלגלים הקדמיים, ומנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים. הספק המערכת המשולב עומד על 200 כ"ס, והמומנט על 45.8 קג"מ.
מערכת הכלאיים המתקדמת, ראשונה מסוגה עם מנוע דיזל, תאפשר תנועה גם באמצעות חשמל בלבד. מצבריה ייטענו באמצעות מנוע הדיזל ואנרגיית הבלימה, ללא אפשרות לטעינה חיצונית. בפיג'ו מעריכים כי הדגם החדש יוכל לנסוע כ-24 ק"מ לליטר סולר (109 גרם פחמן דו-חמצני לק"מ), זאת בהשוואה ל-17.5 ק"מ לליטר (150 גרם CO2) בדגם הדיזל נטול המנוע החשמלי. למרות שלא ציינה זאת, פיג'ו ככל הנראה תציע את ה-508 RXH עם תיבת הילוכים רובוטית, בדומה ל-3008 HYbrid4.
הצרפתים ישווקו את ה-RXH כדגם הבכיר והמהודר ביותר במשפחת פיג'ו 508. זה אומר שהמכונית החדשה תצויד בגג זכוכית פנורמי, תצוגת מידע עילית המקרינה מידע לנהג על השמשה הקדמית, מושבים חשמליים וכניסה והנעה ללא מפתח. הדגם החדש יוצג לראשונה בתערוכת פרנקפורט הקרובה (25-15 בספטמבר), אך שיווקו יחל רק באביב 2012. עדיין לא ידוע אם יש בכוונת חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, לשווקו אצלנו.