שברולט קמארו במבלי. הדבורה לשירותכם
שברולט תציע חבילת עיצוב מיוחדת לקמארו, מכונית הפוני (או שרירים, תלוי בגרסה) המצליחה. הגרסה החדשה נולדה לציון שיתוף הפעולה בין שברולט לבין מפיקי סדרת הסרטים "רובוטריקים", בה השתתפה הקמארו בשני הפרקים הראשונים. לרגל צאתו של הסרט השלישי, שברולט תציע ערכת עיצוב שתשווה לקמארו דימיון רב יותר ל"במבלבי" (Bumblebee, סוג של דבורה גדולה), הרובוטריק הצהוב שבסדרה המקורית היה פולקסווגן חיפושית, אך באדפטציה המודרנית של הסדרה הפך לשברולט קמארו. פלאי יחסי הציבור.
המהדורה המיוחדת תוצע כמובן רק בצהוב, ומוסיפה פסים שחורים לאורך המרכב, ספויילר אחורי גדול בצבע שחור וחישוקי "20 שחורים אף הם. ניתן יהיה לצייד אותה בתוספת תשלום גם בחישוקי "21 שחורים-כסופים ובחצאיות שחורות, שתי תוספות המופיעות בתמונה הקטנה בימין הכתבה.
מלבד זאת, היא תציע את סמלי הרובוטריקים הטובים, ה"אוטובוטים", על הכנפיים הקדמיות ובמרכז חישוקי הגלגלים, כמו גם במשענות הראש בתא הנוסעים. בפנים יהיו מושבים שחורים עם תפרים צהובים, מוטיב החוזר על עצמו בכל תא הנוסעים. המהדורה המיוחדת תוצע בגרסאות הבסיסיות של הקמארו (V6 בנפח 3.6 ליטר ו-316 כ"ס או V8 בנפח 6.2 ליטר ו-406 כ"ס) תמורת כ-3,000 דולר. היא לא תוצע בדגם ה-ZL1 הקיצוני או בגרסת הגג הנפתח.
שברולט קמארו היא מכונית ספורט זולה יחסית, שהוצגה באמריקה בשנת 2009 וזוכה מאז להצלחה נאה, בין היתר תודות לעיצוב הרטרו המרשים. למרות שביקרה בישראל בגרסת תצוגה, היעדר יחידות תאורה בתקינה אירופית מונע את שיווקה בישראל עד עתה, למורת רוחם של חובבי שברולט ואף של אנשי היבואנית.