ב.מ.וו CRT M3
ב.מ.וו תציע מהדורה מיוחדת נוספת של ה-M3, הפעם בגרסת הסדאן. קוראים לה CRT (ר"ת של Carbon Racing Technology), והיא מחליפה את מכסה המנוע מאלומיניום במכסה סיבי פחם, ששוקל לדברי ב.מ.וו מחצית מהמכסה הסדרתי. סיבי פחם ניתן למצוא גם במושבים הקדמיים הדקים, בספויילר האחורי ובמסיט רוח קדמי. כל אלו מצטרפים לגג סיבי הפחם שמוצע בכל הדגמים, ומביאים להפחתת משקל של 45 ק"ג בהשוואה ל-M3 בסיסית (או 70 ק"ג בהשוואה לרמת גימור מקבילה).
ה-CRT M3 מצוידת בגרסה המחוזקת של מנוע ה-4.0 ליטר (V8). גרסה זו מציעה 450 כ"ס (30 יותר מ-M3 רגילה) ו-44.8 קג"מ (4+), והוצעה לראשונה ב-GTS M3, המהדורה המיוחדת הקודמת שיוצרה ב-135 יחידות והתבססה על דגם הקופה.
מהדורה מיוחדת: ב.מ.וו CRT M3
צילום: מנהל
לשיפור בהספק והפחתת המשקל יש דיווידנד בדף נתוני הביצועים: מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש יארוך 4.4 שניות לעומת 4.7 בדגם הסדרתי, והמהירות המרבית עומדת על 290 קמ"ש. בדגם הסדרתי היא מוגבלת ל-250 קמ"ש. ה-CRT תוצע אך ורק עם תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמד של ב.מ.וו, ומצוידת גם במערכת פליטה קלה שחלקה עשוי מטיטניום ופחות בידוד רעשים מהדגם הרגיל.
בתא הנוסעים תוכלו למצוא לוחית CRT, וגם ארבעה מושבים במקום חמישה בסדאן רגילה. המושבים האחוריים מזכירים את המושבים הספורטיביים הקדמיים, ויציעו לדברי ב.מ.וו תמיכה צדית עדיפה בהשוואה לספסל האחורי הרגיל.