שברולט קולוראדו ראלי

חודשיים אחרי שהעניקה הצצה ראשונה למראה הדור השני של הקולוראדו (Colorado), שברולט עושה זאת שוב – והפעם בגרסת ראלי שפונה לחובבי הרכב. שברולט קולוראדו החדש צפוי להיחשף בגרסה סדרתית בהמשך השנה, וריבוי מכוניות התצוגה הקודמות לו ממחיש את חשיבותו ליצרנית. הקולוראדו צפוי להיות הטנדר הגלובלי החדש של ג'נרל מוטורס, עם חשיבות רבה לשווקי דרום אמריקה. עדיין לא ידוע אם יגיע גם אלינו כמתחרה של טויוטה היילקס ואיסוזו די-מקס, ובעיקר נוכח הצלחת הטנדרים האמריקנים הגדולים יותר (שברולט סילברדו, פורד F-350 ודודג' ראם) בגלל פטור המס.

שברולט קולוראדו ראלי, שמוצג בתערוכת בואנוס איירס, הוא גרסת מירוצים של רכב התצוגה שראינו בתערוכת בנגקוק באפריל. הוא מציג את אותו עיצוב כללי, כולל חרטום בעל דימיון רב לדגמי הנוסעים של היצרנית (בעיקר שברולט קרוז הנמכרת גם אצלנו). ההבדל הוא באבזור ייעודי, הכולל חישוקי "18 (במקום "20 ברכב התצוגה הקודם), צמיגי שטח גדולים (305/60), מתלי שטח מתכווננים וערכת זיווד לשטח הכוללת תאורה לנהיגת לילה.

כמו רכב התצוגה הקודם, גם לראלי מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.8 ליטר. וגם הפעם שברולט לא מפרסמת נתונים טכניים כלשהם נוספים, מלבד העובדה שלרכב התצוגה הנעה כפולה קבועה.