מכונית התצוגה MarkX של לינקולןפורד הגיעה זה מכבר למסקנה שבכדי למצב מחדש את לינקולן כמותג עילית של ממש, שיוכל להתחרות במיטב התוצרת המגיעה מעבר לים, יש צורך בהשקעה מרובה ובלא מעט עבודה. מידע שיוצא מפורד מפתיע בכיוון הנבחר, לפחות כהתחלה: בלינקולן שוקלים ייצור מכונית ספורט דו-מושבית עם מנוע מרכזי. כן, לינקולן. כמובן שעדיין אין כל שביב מידע רשמי, אך ממה שמלחשות השמועות מדובר ככל הנראה במנוע V6 מתקדם עם מגדש-על ובביצועים ראויים, עם לפחות 300 קמ"ש כמהירות מרבית.

המידע המפתיע מעורר גלים במגזיני ואתרי רכב אמריקנים ששופעים ספקולציות והימורים. ההערכות מדברות כאמור על מכונית ספורט/קופה מפוארת וביצועיסטית בעלת מרכב מחומרים מרוכבים וקל משקל, וביצועי על. שום דבר המזכיר כל לינקולן בעבר. הכיוון יהיה ככל הנראה יותר יוקרה מאשר אקזוטיקה בסגנון פרארי, כאשר בפורד ירצו להפוך את הספורטיבית המיועדת לבית לינקולן לבמת תצוגה טכנולוגית. ברור שלא מעט רכיבים – וייתכן שאף חלקי המרכב עצמו, ובוודאי המנועים – יושאלו ממדפי פורד. עדיין מאמינים בלינקולן שלא תהיה בעיה לבדל את המכונית באמצעות עיצוב ייחודי, הטמעת טכנולוגיה מתקדמת שעדיין לא מוצעת במכוניות פורד "עממיות", היצע מנועים מחוזקים או משופרים וכדומה.
לינקולן עולה כיתה: איך פורד תחיה את המותג?
צילום: מנהל
לינקולן טאון קאר, ספינת הדגל של המותג עד לאחרונה
הלינקולן הספורטיבית תהיה אחת מתוך כשבעה דגמים חדשים, שאמורים כולם יחד בשלוש השנים הקרובות למתג את השם הוותיק מחדש כמותג פאר תחרותי וייחודי. כלל לא בטוח שהספורטיבית תהיה הראשונה להיחשף במסגרת הבנייה מחדש של המותג, אך ברור כבר עתה שלינקולן כבר לא תחזור להיות לוגו המוטבע על מכוניות פורד שזכו לעוד מנת אבזור וכרום.
לינקולן הוקמה ב-1915 על-ידי הנרי לילנד, ממייסדי (ופורשי) קאדילק, ובתחילת דרכה ייצרה מנועים, בכלל זה מנועי מטוסים. לילנד קרא לחברה על-שם אברהם לינקולן. מיד עם סיום מלחמת העולם הראשונה, החל לילנד בייצור מכוניות פאר. בעיות פיננסיות הובילו לפשיטת רגל ולבסוף לרכישת החברה על-ידי הנרי פורד ב-1922. פורד חיפש דרך נוחה ומהירה להתחרות ביצרניות הפאר המצליחות באותה העת בארה"ב. במשך השנים לינקולן הייתה תמיד היהלום שבכתר פורד, אך במקרים רבים מכוניותיה היו רק גרסאות מפוארות של דגמי פורד למיניהם.