הונדה CR-Z מיוגן
הונדה CR-Z, מכונית הכלאיים הספורטיבית היחידה, וגם הידנית היחידה עם מערכת כזו, תוצע בקרוב בגרסה חזקה יותר. עד שזה יקרה, הונדה חושפת מכונית תצוגה הרומזת על הדגם המשופר. והיא עושה זאת בבריטניה, בשיתוף עם החטיבה האירופית של סדנת השיפורים והמירוצים הרשמית שלה, מיוגן (Mugen).
ה-CR-Z מיוגן עושה שימוש באותה מערכת כלאיים בסיסית, עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ומנוע עזר חשמלי. תוספת מגדש על, משדרגת אותו מהספק צנוע של 114 כ"ס (124 יחד עם המנוע החשמלי), לקרוב ל-200 כ"ס. גם המומנט זינק מ-17.7 קג"מ לכ-25 בגרסה המשופרת.
הדגם לתצוגה מצויד בשינויים נוספים, בהם ערכת עיצוב הכוללת ספויילרים וכנף אחורית ענקית, מכסה מנוע מסיבי פחם (חלק מדיאטה של 50 ק"ג) וחישוקים קלים חדשים. לא ברור אם כך תיראה גם גרסת הביצועים המשופרת של ה-CR-Z, שצפויה להיחשף בגרסתה הסדרתית בתערוכת טוקיו בסוף השנה.
במיוגן אגב לא מפרסמים נתוני ביצועים, למעט הצהרה לפיה ה-CR-Z המצוידת במגדש על תהיה קרובה בביצועיה להונדה סיוויק טייפ-R המנוחה. זו האחרונה האיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.6 שניות ולמהירות מרבית של 235 קמ"ש. מה שכן פורסם הוא נתון תצרוכת הדלק, שיעמוד על יותר מ-17 ק"מ לליטר בנהיגה במצב חסכון, וכ-12 ק"מ לליטר במצב ביצועים המנצל עד תום את כוח המנועים.