פורשה 911 קאררה 4 GTS
שמונה חודשים אחרי שהציגה לראשונה את ה-911 GTS עם הנעה אחורית, פורשה מוסיפה גרסת הנעה כפולה חדשה של אחת מהגרסאות האטמוספריות החזקות ביותר של ה-911. הקאררה 4 GTS החדשה תציע את אותו המנוע של ה-GTS בעלת ההנעה האחורית, יחידת בוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.8 ליטר. מנוע זה מספק 408 כ"ס ב-7,300 סל"ד, 23 יותר ממנועה של קאררה 4S, ומומנט זהה של 42.8 קג"מ המתקבל בסל"ד נמוך יותר (בין 4,200 ל-5,600 סל"ד במקום ב-4,400).
גרסת ההנעה הכפולה תוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית, או שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד (PDK). ביצועיה טובים כמו אלה של ה-GTS בעלת ההנעה האחורית, עם מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.6 שניות (4.4 עם התיבה הרובוטית) בקופה ו-4.8 שניות בקבריולה (4.6 עם תיבה רובוטית). נתון מהירות מרבית לא פורסם, אך צפוי להיות זהה לדגמים הקיימים (306 קמ"ש בקופה וקבריולה ידניות, 304 ברובוטיות).
כמו הקאררה GTS, גם הקאררה 4 GTS משתמשת במרכב הרחב של ה-911 (4.4 ס"מ יותר מהמרכב הרגיל). היא מצוידת גם באותם חישוקי "19 עם צמיגי 235/35 מלפנים ו-305/30 מאחור, ועיצובה זהה לדגם הקיים מלבד מאחור, שם נוסף פס מחזיר אור המחבר בין יחידות התאורה כמקובל ב-911 כפולות הנעה.
שינוי גדול יותר מ-GTS עם הנעה אחורית ניתן למצוא בתג המחיר, שיהיה גבוה ב-7,000 יורו. מחיר קאררה 4 GTS קופה יעמוד על החל מ-112,000 יורו כולל מסים בגרמניה (כ-554,000 שקל), ואילו הקבריולה תעלה 122,000 יורו (כ-604,000 שקל). שיווק הדגמים החדשים, המיועדים בעיקר לשווקים בעלי אקלים קר, יחל ביולי הקרוב.