אודי A3 אי-טרון
אחרי שהציגה את ה-A3 סדאן בתערוכת ז'נבה בחודש שעבר, אודי מביאה אותה גם לשנגחאי, אך הפעם עם הנעת כלאיים במקום בגרסת ביצועים. כמו אז, גם הפעם מדובר במכונית תצוגה, אך כזו שתגיע לייצור בשינויים לא גדולים. בכך הדור השלישי של אודי A3 יהיה הראשון להציע גרסת סדאן, אחרי שבשני הדורות הראשונים הוצעו רק דגמי האצ'בק (שלוש או חמש דלתות) וקבריולה.
לגרסת הכלאיים ניתן השם אי-טרון (e-tron), והיא משלבת מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.4 ליטר עם מנוע חשמלי. לראשון הספק של 211 כ"ס, לשני 27 בלבד, יחד הם מספקים 238 כ"ס ומאיצים את הסדאן הקומפקטית מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות ולמהירות מרבית של 231 קמ"ש. לאי-טרון מערך מצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 12 קילו-וואט שעה, והם יאפשרו טווח נסיעה של עד 54 ק"מ ללא בנזין. את המצברים ניתן לטעון משקע חשמלי או באמצעות מנוע הבנזין ואנרגיית הבלימה. גרסת הכלאיים כבדה משמעותית מדגם הבנזין הספורטיבי שהוצג בחודש שעבר, עם 1,720 ק"ג לעומת 1,540 (180 יותר).
צילום: מנהל
מלבד השינויים המכניים, האי-טרון כמעט ואינה שונה מה-A3 סדאן שראינו בז'נבה. מבחינת מידות היא זהה, עם אורך של 444 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ וגובה של 139 ס"מ. בסיס הגלגלים עומד על 263 ס"מ. הדגם הסדרתי צפוי להיות דומה מאוד במידותיו, ולמעט חישוקים קטנים יותר ושינויים קוסמטיים קלים, יגיע לייצור כמעט ללא שינויים.