המהירות המרבית טיפסה בטורבו S לכדי 306 קמ"ש; אין עוד הרבה אופציות לשנע 4 נוסעים מהר יותר...פורשה חשפה את הפאנאמרה טורבו S – גרסת העל בסדרה, שמתמקמת בפסגה, ממש מעל לפאנאמרה טורבו ה"רגילה", נטולת ה-S. המשמעות ביחס ל"סתם" פאנאמרה טורבו היא תוספת של 50 כ"ס לכדי 550 כ"ס ב-S, מומנט מרבי של 81.5 קג"מ וביצועים שעיקרם: 0-100 תוך 3.8 שניות בלבד ושיפור במהירות המרבית של 3 קמ"ש לכדי 306 כאן. המנוע הוא אותו מנוע בסיסי כמו בטורבו – V8 בנפח 4.8 ליטר – שכולל שיפור של צמד מגדשי הטורבו (בין היתר הטורבינה עשויה כאן טיטניום), שינויים מתבקשים במחשב ניהול המנוע ובמערכת הפליטה שלא רק אמורה לשפר את ביצועי המנוע אלא גם להפיק צליל קרבי וגרוני יותר, ביחס לאחיותיה נטולות ה-S.

המעניין הוא שבפורשה טוענים שלמרות השיפור בהספק ובביצועים לא שונתה צריכת הדלק והיא עומדת גם כאן על 8.7 ק"מ/ליטר בממוצע. זאת ועוד: בפורשה טוענים שאם מזמינים את הטורבו S עם צמיגי AllYear בעלי התנגדות גלגול נמוכה יחסית, תעמוד הצריכה הממוצעת אף על כמעט 8.9 ק"מ/ליטר. לא שזה השיקול העיקרי אצל הרוכשים הפוטנציאלים של הטורבו S – למעשה של כל פורשה פאנאמרה – אבל זה לא רע בכלל מבחינה שיווקית ופוליטיקלי קורקטיות. הכוח מועבר אל כל הגלגלים באמצעות גיר בעל מצמד כפול עם 7 הילוכים.
פורשה פאנאמרה טורבו S – גרסת על חדשה
צילום: מנהל
פורשה פאנאמרה טורבו S מצוידת כסטנדרט בחבילת ה- Chrono Paket Turbo שפירושה כיול ספורטיבי עוד יותר מהסטנדרט של המתלים והתנהלות המנוע/הגיר, על מנת להעניק לסופר-סדאן הספורטיבית עוד קורטוב של חדות ואחיזה. גם מערכת PDCC – בפורשאית Porsche Dynamic Chassis Control – מוצעת כאן "מהמפעל" ומטרתה להקטין את זוויות הגלגול בעת פניות חדות ולתרום ליציבות בתנאי נהיגה דינאמיים. על דיפרנציאל האחורי מותקן מנגנון לויסות המומנט בין הגלגלים המשולב עם מערכת נעילת דיפרנציאל רוחבית חשמלית. בפורשה טוענים שמנגנונים אלו תורמים לזינוק יעיל ומהיר יותר בכל תנאי דרך. הפאנאמרה טורבו S נבדלת מאחיותיה חיצונית בגלגלים הגדולים יותר (חישוקי 20 אינץ', כאן), חצאיות צד שונות והרחבה קלה של מפשק הגלגלים. במהירויות גבוהות תראו גם ספוילר אחורי נשלף.

פורשה פאנאמרה טורבו S תוצע בגרמניה כבר ביוני במחיר שיתחיל שם בכ-167,000 יורו. בשאר העולם מיד לאחר מכן.