חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, ממשיכה ברצף החידושים של המותג וזמן קצר לאחר השקת ה-C5 עם מנוע הטורבו-בנזין (1.6 ליטר, 156 כ"ס) היא מתחילה בשיווק ה-C4 החדשה. מדובר כמובן במכונית החשובה ביותר למותג בארץ, שכן מלאי ה-C4 הנוכחית – המכונית הנמכרת ביותר של המותג בארץ – כבר נגמר לפני כארבע חודשים.

וכפי שכבר שסיפרנו בעבר, בשלב הראשון סיטרואן C4 החדשה תצא לדרך בארץ בגרסתה הרובוטית. מדובר בתיבת ששת ההילוכים האוטומטית רובוטית אשר משודכת למנוע הטורבו-בנזין החדש בנפח 1.6 ליטר (156 כ"ס) המשותף לקונצרן הצרפתי ולב.מ.וו. שילוב שכבר פגשנו ב-C4 פיקאסו אגב. יחד עימה יחל שיווק גרסת ה-1.6 דיזל (HDI) עם 110 כ"ס ואותה תיבה רובוטית המשלבת גם מערכת 'עצור-וסע'.
הגרסה החשובה ביותר לשוק המקומי תגיע כנראה רק במאי כשהיא חמושה באותו בלוק מנוע בנפח 1.6 ליטר, אלא שללא מגדש טורבו גרסה זו מנפיקה (120 כ"ס). אל מנוע זה מוצמדת תיבת ה-AL8 (גרסה מחודשת לתיבה האוטומטית המוכרת) שלה ארבעה הילוכים. בהמשך השנה תחל סיטרואן בייצור גרסת ה-156 כ"ס עם תיבת ששת ההילוכים האוטומטית של אייסין (שילוב אותו כבר פגשנו ב-C5 למשל). כמובן שגם גרסה זו תגיע לארץ, אולם כרגע עדיין לא ברור מתי או מחירה.

מחירים: גרסת ה-1.6 ליטר בנזין אוטומטית תעלה 121,000 שקלים ואילו גרסת הבנזין הבכירה וגרסת הדיזל יעלו 140,000 שקלים כל אחת. בכל הגרסאות נמצא בקרות אקלים, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית חיבור בלוטות' ועוד, כאשר הגרסאות המאובזרות יזכו לחישוקים קלים, מערכת עיסוי לגב ופינוקים נוספים.